تخفیف محصولات عفاف و حجاب در هفته ملی عفاف و حجاب

معاون بخش عفاف و حجاب کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: برندهای برگزیده تولیدکننده محصولات عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب، طرح تخفیف این محصولات را در فروشگاه‌های عرضه‌کننده عفاف و حجاب به مدت یک هفته از فردا آغاز خواهند کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، ابوالفضل زیلایی معاون بخش عفاف و حجاب کارگروه ساماندهی مد و لباس از اجرای برنامه‌های این کارگروه همزمان با هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: 21 تیرماه همزمان با آغاز این هفته همایش تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب برگزار خواهد شد و طی آن افراد حقیقی، مؤسسات، طراحان و تولیدکنندگان سازمان‌ها و نهادهای فعال مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی افزود: برپایی کارگاه‌های تصویرسازی شعر و عفاف از سوی اساتید خط و نقاشی، اکران آن در سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

زیلایی همچنین از برگزاری چهارمین نمایشگاه مد و لباس کشور در استان مرکزی با محوریت عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این نمایشگاه پنجاه و یکمین نمایشگاه کشوری در این زمینه است.

معاون بخش عفاف و حجاب کارگروه ساماندهی مد و لباس به برپایی نمایشگاه مد و لباس دانشجویی در طی این هفته اشاره کرد و گفت: برندهای برگزیده تولیدکننده محصولات عفاف و حجاب نیز، طرح تخفیف این محصولات را در فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات عفاف و حجاب به صورت هماهنگ از روز سه‌شنبه مصادف با روز ملی عفاف و حجاب به مدت یک هفته برگزار خواهند کرد.

وی گفت: این کارگروه با همکاری اتحادیه و تشکل‌های طرح شناسایی، ساماندهی و معرفی عرضه‌کننده محصولات ایرانی ـ اسلامی در حوزه مد و لباس و عفاف و حجاب دنبال می‌کند.

زیلایی افزود: در مرحله اول با هماهنگی اتحادیه کشوری از هر استان 200 واحد تولیدکننده پوشاک داخلی معرفی شده تا در بانک اطلاعاتی مد و لباس کشور، بارگذاری و به مردم معرفی شود.

/انتهای متن/

درج نظر