بازداشت مادر انگلیسی که برای سفر، کودکانش را در خانه تنها گذاشت

مادری در انگلیس در دادگاه حاضر شده و اعتراف کرده که چطور دو پسر کم‌سن خود را فقط با یک کنسرو سوپ در خانه تنها گذاشته و برای سفری دو روزه به پاریس رفته است.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، این دو پسربچه ۶ و ۱۱ ساله هستند و پلیس وقتی از ماجرا باخبر شد که پسر ۱۱ ساله به معلم مدرسه‌ گفت که مادرش به پاریس رفته است.

دلیل سفر مادر این دو پسربچه به پاریس، آماده کردن مقدمات ازدواجش با مردی بود که در اینترنت با او آشنا شده بود.

دادگاه این زن را به شش ماه حبس محکوم کرده اما این حبس او به مدت یکسال تعلیقی خواهد بود. او در دادگاه به اشتباه خود اعتراف کرد.

نام این زن به دلایل حقوقی افشا نشده است. او در ماه مارس از فرودگاه منچستر به پاریس سفر کرد و دو پسر خود را در خانه تنها گذاشت.

دادستان گفته است این زن درصدد آن بود تا روز بعد به خانه برگردد اما زمانبندی سفر به گونه‌ای بود که نیمه‌شب روز بعد به خانه می‌رسید.

پلیس مادر این دو پسر را بلافاصله پس از بازگشت از پاریس بازداشت کرد.

این زن به پلیس گفته است ابتدا خواسته فرزندانش را نزد دوستی بگذارد اما پسر بزرگ‌ترش گفته که او و برادرش می‌توانند تنها در خانه بمانند.

به گزارش بی‌بی‌سی، وکیل این زن به دادگاه اعلام کرده که موکلش متوجه اشتباه وحشتناک خود شده اما قاضی دادگاه نیز خطاب به این زن تاکید کرده که اگرچه آسیبی به فرزندانش نرسیده اما او با این کار، جان بچه‌ها را به خطر انداخته است.

/انتهای متن/

درج نظر