گلریزان بانوان خیر خوزستانی برای آزادی زندانیان زن جرائم غیرعمد

مدیرنمایندگی ستاددیه استان خوزستان گفت: جشن گلریزان بانوان خیر خوزستانی با هدف آزادسازی زندانیان زن جرائم غیرعمد و سادات برگزار می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیا با اشاره به هدف آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد از برپایی جشن گلریزان بانوان خیر خوزستانی در ۱۷ ماه مبارک رمضان خبرداد.

 
وی گفت: ۴۰ جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان خوزستان برگزار می‌شود که امیدواریم خیرین با کمک‌های خود زمینه آزادی ۲۸۴ زندانی جرائم غیرعمد را با بدهی بیش از ۲۰ میلیارد تومان فراهم کنند.
 
مدیرنمایندگی ستاددیه خوزستان اضافه کرد: جشن بزرگ گلریزان زندانیان ستاددیه همزمان با ۲۵ ماه رمضان در سالن اجتماعات گیت بوستان آب و برق برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیا همچنین گفت: با تلاشهای ستاد دیه و همراهی خیرین در سال گذشته ۲۸۱ زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شدند که از این تعداد ۲۷۵ نفر مرد و ۶ نفر زن بوده اند.
 
وی مجموع بدهی این افراد را ۲۵۱ میلیارد ریال اعلام و یادآور شد که با تلاش و پیگیری خوب مددکاران و کمیته‌های صلح و سازش مستقر در ستاد دیه مبلغ ۸۱ میلیارد و پانصد میلیون ریال از شکات پرونده گذشت رضایتمندانه اخذ و مابقی مبلغ از طریق منابع استانی و کشوری ستاد دیه، صندوق تامین خسارتهای بدنی، شرکتهای بیمه و تسهیلات اعطایی بانکهای عامل تامین و پرداخت شده است.
 
/انتهای متن/
درج نظر