دختر معلول فومنی: باید از استعدادهای معلولین بهره برد

دختر معلول فومنی گفت: خوشحالم که می‌توانم از استعداد خدادادی بهره‌ ببرم.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا،‌ رحیم عطایی‌پور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان بهمراه هیئت همراه ‌طی سفری به روستای صالح‌سرا شولم از توابع شهرستان فومن با فریبا معصومی دختر معلول فومنی دیدار کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان طی این دیدار ضمن بازدید از محل کارگاه آموزش بافتنی و فروشگاه صنایع دستی به بررسی مسائل و مشکلات خانم معصومی پرداخته و از نزدیک با مشکلات وی آشنا شد و حمایت همه جانبه فنی و حرفه ای گیلان را از وی اعلام کرد.

91648.jpg

این دختر توانمند در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: قبل از اینکه بهزیستی برایم معلم بگیرد، خودم با استفاده از کتاب‌های خواهرانم درس را شروع کردم، اما نتوانستم ادامه دهم، بنابراین به سمت کشیدن نقاشی و بعد از آن سرمه‌دوزی، گلسازی و بافتنی رفتم.

وی افزود: خداوند را به خاطر ذوق هنری‌ای که در وجودم نهاده شاکرم و بسیار خوشحالم که می‌توانم از این استعداد خدادادی بهره‌ ببرم.

فریبا معصومی از حضور مهندس عطایی پور و هیئت همراه ابراز خرسندی کرد و گفت: وقتی میهمانی برای دیدنم می‌آید بسیار خوشحال می‌شوم و با انرژی بیشتری کارهای هنری‌ام را انجام می‌دهم.

این هنرمند معلول در پایان برای موفقیت تمام جوانان کشور دعا کرد و گفت: خداوند را به خاطر نعمت‌های بزرگ و هنر و استعدادی که در وجود من نهاده تا بتوانم در زندگی پیشرفت کنم، سپاسگزارم.

/انتهای متن/

درج نظر