اشتغال 80 نفر از زنان سرپرست خانوار در کارگاه تولیدی پوشاک

80 نفراز زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل تحت حمایت کمیته امداد در کارگاه تولیدی پوشاک مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد سیرجان مشغول به کار هستند.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد یزدانخواه، مدیر کمیته امداد شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه این کارگاه خیاطی در جهت اجرای برنامه ها و سیاست های ۱۲ گانه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری راه اندازی شده است، گفت :۸۰ نفر از مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد، زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل تحت حمایت کمیته امداد سیرجان در این کارگاه مشغول به کار هستند.

وی افزود: در حال حاضر نیز ۸۰ نفر از مددجویان سیرجانی در این کارگاه در حال آموزش در زمینه خیاطی هستند که با راه اندازی مرکز دوم این کارگاه مشغول به کار خواهند شد.
یزدانخواه خاطر نشان کرد: با تلاش مددجویان سیرجانی شاغل در کارگاه خیاطی تعداد ۲ هزار دست لباس فرم شرکت گل گهر تولید و بسته بندی و تحویل این شرکت شد.
وی تصریح کرد: با راه اندازی این کارگاه زمینه توانمندسازی تعداد زیادی از محرومان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فراهم شده است.
وی اشتغال پایدار را بهترین و مطمئن ترین راه توانمند سازی مددجویان دانست و از تمامی خیران و مدیران شرکت های مختلف صنعتی سیرجان خواست سفارشات لباس فرم کارکنان خود را به کارگاه خیاطی این نهاد تحویل دهند تا قدمی در جهت توانمند سازی مددجویان ومحرومان برداشته شود.
/انتهای متن/
درج نظر