برگزاری کلاس‌های تقویتی ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار

اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱، اقدام به برگزاری کلاس‌های تقویتی تحصیلی ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این منطقه کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایلنا، فاطمه یوسلیانی رئیس اداره امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه، این اداره اقدام به برگزاری کلاس‌های تقویتی تحصیلی با همکاری و مشارکت موسسه آموزشی “قلم چی” ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این منطقه کرده است.

برگزاری کلاس‌های تقویتی ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار

یوسلیانی در خاتمه هدف از برگزاری این کلاس‌های آموزشی-تقویتی را ارتقاء سطح تحصیلی-علمی فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش منطقه ۲۱ عنوان کرد.

شایان ذکر است، این کلاس های آموزشی-تقویتی در مجموعه ی شهربانو منطقه ۲۱ برگزار می‌شود.

“مانور تخلیه امن و اطفاء حریق” در غرب تهران

 حمید ناصحی قائم مقام منطقه ۲۱ از برپایی “مانور تخلیه امن و اطفاء حریق” در ناحیه دو این منطقه خبر داد.

حمید ناصحی قائم مقام این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: “مانور تخلیه امن و اطفاء حریق” شرکت داروسازی دکتر عبیدی منطقه۲۱ با حضور و همیاری کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران، آتش نشانی، اورژانس، پلیس راهور و شهرداری ناحیه دو این منطقه برپا شد.

وی در ادامه با اشاره به بافت غالبا صنعتی، کارگاهی و کارخانه ای منطقه ۲۱ افزود: وجود اماکن صنعتی و تولیدی در سطح این منطقه موجب حساسیت و توجه ویژه و بیش از پیش مسئولین ارشد مدیریت شهری منطقه۲۱ در خصوص ارائه راهکارها، اقدامات عملی و تدابیر پیشگیرانه در مواجهه با بحران ها و سوانح شده است.

ناصحی در پایان خاطرنشان کرد: “مانور تخلیه امن و اطفاء حریق” شرکت داروسازی دکتر عبیدی با هدف تمرین عملی مدیران و سازمان های تخصصی، عیان سازی مشکلات و ارزیابی عملکرد و مهارت گروه مدیریت بحران شرکت مذکور برگزار شد.

/انتهای متن/

درج نظر