ضرورت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از طریق آموزش و اشتغال

مدیر اجرایی نمایشگاه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موسسه خیریه صدیقین گفت: باید به مددجویان ماهیگیری یاد داد نه ماهی داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از صاحب نیوز، محسن نکویی در گفت و گو با آرمان زنان با بیان این مطلب افزود: در دومین نمایشگاهی که با همکاری شهرداری اصفهان در سالن کتابخانه مرکزی برگزار شد محصولات و دستاوردهای زنان سرپرست خانوار و کمک سرپرست به نمایش درآمده بود.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه ها می تواند علاوه بر افزایش عزت نفس به زنان بستری برای فروش محصولات آنها فراهم کند، اظهار کرد: مسئولان سازمان ها و ارگان ها از نمایشگاه های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار بازدید کردند و همه متوجه شدند که یک زن می تواند همپای مردان زندگی را بچرخاند.

مدیر اجرایی نمایشگاه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موسسه خیریه صدیقین تصریح کرد: خوشبختانه امسال ما با توان و نیروی بیشتری این نمایشگاه را برگزار کردیم و تولیدات بیشتری را به صحنه آوردیم؛ مفتخریم که خیریه ها از این خانواده ها حمایت کنند.

* ارائه ارزاق به خانواده ها فقط مشکل خوراک آنها را به صورت مقطعی حل می کند

نکویی با تاکید بر اینکه سازمان ها و ارگان ها باید از محصولات این نمایشگاه ها خریداری کنند تا بستری برای فروش محصولات مددجویان فراهم شود، گفت: خوشبختانه 30 تا 40 درصد خانواده های تحت پوشش این موسسه خیریه توانمند شدند و به صورت مستقل در خانه کار می کنند و محصولاتشان را به بازار عرضه می کنند.

وی بیان کرد: از همه خیران تقاضا دارم در این زمینه وارد عمل شوند و بستری برای توانمندسازی زنان سرپرست و کمک سرپرست خانوار فراهم کنند زیرا ارائه ارزاق به خانواده ها فقط مشکل خوراک آنها را به صورت مقطعی حل می کند و باید آنها را از طریق آموزش و شغل توانمند کرد.

/انتهای متن/

درج نظر