اعلام حضور متفاوت یک بانوی ایلیاتی در انتخابات شوراها

روز ششم ثبت نام شوراها مشارکت زنان چشمگیر بود.الهه شیروانی که به دلیل پوشش سنتی و استفاده از لباس های زنان ایلیاتی مورد توجه بود در حاشیه حضور در ستاد انتخابات فرمانداری بویراحمد به نقش بانوان در توسعه و مشارکت شهرتاکید و افزود: نقش بانوان در اجتماع همانند یک مادر در خانه است که مسئول و مدیر خانه و خانواده است. بانوان می توانند در جوامع اجتماعی، محیط های آموزشی، فرهنگی و حتی سیاسی نقش آفرینی کنند.

0

به گزارش به دخت به نقل از استان کهکیلویه بویراحمد، وی ابراز داشت :زن نقش مهمی در توسعه شهرها دارد و همانطور که مقام معظم رهبری می فرماید: مرد از دامن زن است که به معراج می رود. زنان بیش از نصف جمعیت را تشکیل می دهند و بهتر است از فکر بانوان کمک گرفته شود.

شیروانی که با لباس زیبای زنان ایلیاتی در ستاد انتخابات حضور پیدا کرده بود گفت :میزان راه یابی زنان به شوراها نشانگر اصلاح نگرش نسبت به آنان و رفع نگرش های تبعیض آمیز به زنان است که آنان را به دلیل زن بودن از بودن در پست های کلیدی منع می کرد.

این کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر گفت :بانوان باید پرسشگر باشند و ازحقشان دفاع کنند و برای خودشان ارزش قایل شوند و در محیط های اجتماعی و اداری مشارکت کنند چرا که مشارکت ما کمک به آن جامعه است، نباید فراموش کرد ما در فعالیتهای اجتماعی در بطن جامعه قرار داریم و با آن همسو هستیم.

ایجاد زیرساخت های اشتغال از طریق جذب سرمایه بخش خصوصی به ویژه در حوزه صنایع و معادن، ایجاد نشاط اجتماعی و استفاده از قابلیت هیئت های مذهبی برای سرمایه گذاری در ظرفیت های موجود از برنامه هایی است که برای تحقق آن تلاش خواهم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/انتهای متن/

درج نظر