نمایشگاه زنان و تولید ملی برگزار شد اما…

دهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی، با شعار ” حمایت از تولید ملی” از13 اسفند به مدت 11 روز در بوستان گفتگو برگزار شد؛ نمایشگاهی که با تبلیغات و تدارکات بهتر می توانست موفق تر عمل کند.

0

دهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی حال و هوای خاص خودش را دارد، مخصوصا اینکه زمان برگزاریش به عید نوروز نزدیک است و همین آن را برای مخاطبین خود جذابتر  می کند.

استقبال آقایان بیشتر است!
نمایشگاه زنان و تولید ملی طبق نظر کارشناسان در سال های گذشته توانسته نظر اقشار مختلف جامعه را به سمت خودش جلب کند. این نمایشگاه که بر خلاف اسمش، که شاید مخاطب را به اشتباه بیندازد، عرضه کننده پوشاک آقایان هم هست، تا به حال طبق آمار بیشترین بازدیدش را متعلق به آقایان می داند؛  53 درصد!
در این نمایشگاه اکثر فروشندگان زنان و دختران جوان هستند که اجناس خود را برای فروش در غرفه ها به مردم عرضه می کنند و طبق گفته این فروشندگان استقبال آقایان از خرید و حمایت از این اجناس بسیار خوب بوده است.

صنایع دستی پیشتاز بود
یکی از قسمت های برجسته ی نمایشگاه زنان و تولید ملی امسال، بخش صنایع دستی خانم ها بود که تقریبا یک طبقه و نیم را در بر گرفته بود. این بخش که پر بود از محصولات جذاب، برای هر سلیقه ای اجناس مختلفی عرضه کرده بود. مثلا در بخش سوزن زنی و چهل تکه دوزی محصولات بسیار زیبایی وجود داشت که خوب به نسبت زیبایی و چشمگیر بودن قیمت بالایی هم داشتند.
سفره های هفت سین در شکل ها و رنگ های بسیار متنوع یکی دیگر از محصولات مورد استقبال مردم در نمایشگاه امسال بود .

قیمت مناسب اجناس خوب
طبق دیده ها و شنیده ها از سال های قبل این نمایشگاه، قیمت اجناس و مخصوصا لباس، امسال تفاوتی با سال های پیش نداشت و این امر در گفت گو ها و صحبت هایی که بین مغازه داران و شرکت کنندگان در نمایشگاه رد و بدل می شد، کاملا مشهود بود.
خوشبختانه کیفیت محصولات هم در حد قابل قبولی بود و شرکت کنندگان بسته به سلیقه و وضعیت مالی که داشتند می توانستند خرید کنند.   

تبلیغات ضعیف
متاسفانه نمایشگاه زنان و تولید ملی امسال نسبت به سال های قبل از تبلیغات بسیار کمتری بهره مند شد. طبق گفته های فروشندگان این نمایشگاه در سال های قبل تلویزیون و حتی روزنامه ها و سایت ها پوشش خبری بسیار بیشتری برای این نمایشگاه داشتند و به همین نسبت هم استقبال از این نمایشگاه خیلی بیشتر بود.
یکی از فروشندگان در مورد مکان برگزاری نمایشگاه گفت:
 متاسفانه سرویس های رفت و آمد خیلی دیر به دیر حرکت می کنند و به خاطر همین هم اکثر شرکت کنندگان مجبورند تمام مسیر را پیاده بیایند. در مسیر هم که هیچ پلاکارد و نشانه ای برای راهنمایی نیست، در نتیجه  مدام مجبور به سوال کردن می شوند و این مساله موجب اعتراض شرکت کنندگان شده است.
امید است که نمایشگاه موفق و ارزشمندی مثل نمایشگاه زنان وتولید ملی، که زیر پوشش شهرداری هم برگزار می شود، با توجه مسئولین و تبلیغات درست، بتواند تولیداتش را به بخش بیشتری از مردم عرضه کند.

/انتهای متن/

درج نظر