بیش از 50 درصد آثار جشنواره مد و لباس سال گذشته به تولید انبوه رسیده است

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان اینکه مأموریت کارگروه ساماندهی مد و لباس جریان سازی برای طراحی لباس ایرانی اسلامی است، گفت: اطمینان دارم بالغ بر 50 درصد از آثار سال گذشته جشنواره مد و لباس فجر به تولید انبوه رسیده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، حمید قبادی گفت: من اطمینان دارم که بالغ بر 50 درصد از آثار سال گذشته جشنواره مد و لباس فجر به تولید انبوه رسیده است اما اینکه بگوییم چند درصد و تیراژ و تعداد دقیق آنها چه میزان است شاید این اطلاعات را نداشته باشم.

وی ادامه داد: اما بسیاری از آثار را در سطح شهر و در میان تولیدکنندگان شاهد تولید آنها هستیم و در سطح شهر یا از آنها الهام گرفته‌اند یا عین آثار را تولید کرده اند اما مأموریتی که کارگروه دارد این است که طراحی لباس ایرانی و اسلامی را از طریق برگزاری این جشنواره‌ها جریان سازی کند که فکر می‌کنم این اتفاق از طریق جشنواره مد و لباس در حال انجام است.

به گزارش به دخت ، ششمین جشنواره مد و لباس فجر از سوم تا دهم اسفند ماه در سه نقطه تالار وحدت، برج میلاد و برج آزادی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 تا 21 برای بازدید مراجعه کنند.

/انتهای متن/

درج نظر