زن من به عنوان یک پناهنده به آمریکا آمده بود

آشتون کوچرز به هیچ وجه وضع قانون جدید ترامپ مبنی بر منع ورود پناهجویان را نمی پذیرد. آشتون خونش به جوش آمده و از وضع قانون منع ورود پناهجویان به آمریکا ناراضی است و می گوید:”زن من به عنوان یک پناهنده به آمریکا آمده بود.”

0

ستاره فیلم دو نفر و نصفی، آشتون صدای خود را به جمعیت مخالف رو به رشد رئیس جمهور دونالد ترامپ مبنی بر جلوگیری مهاجران برای ورود به آمریکا رساند. این در حالی بود که مسافران زیادی به همراه مدارک قانونی در فرود گاه های سراسر کشور در هفته اخیر سردرگم شده بودند.
این هنرمند 38 ساله اشاره کرد که همسرش، میلا کونیس، نمی خواهد در کشوری بماند که مانند گذشته پذیرای پناهجویان نیست.
کوچرز در توییتر خود گفت: همسر من با داشتن ویزای پناهندگی در اواسط جنگ سرد به این کشور آمد. و خون من الان به جوش آمده است. ما هرگز ملتی نبودیم که پایه و اساس ما بر ترس باشد. مهربانی و مهمان پذیری در اخلاق و مرام آمریکاست.
پس از وضع فرمان ترامپ، مبالغ و کمک هایی به حساب اتحادیه شهروندان آزاد آمریکا واریز شد. آنها مدعی بودند 10 میلیون دلار به عنوان اهدا و کمک در این یک هفته (از روز شنبه) دریافت کرده اند.
روز شنبه این نهاد موضع قانونی سریع و تندی بر علیه قوه مقننه اتخاذ نمود، که به طور موفقیت آمیزی بخشی از این فرمان اجرایی را مسدود می کرد و در نتیجه  وضعیت نابسامان  پناهجویان و مهاجران در فرودگاه ها کمی بهتر شد.
با این حال چنین تصور می شود که این قانون آنقدر محکم و پردوام نیست که بتواند به طور کامل مانع ورود پناهجویان و مهاجران به آمریکا شود.

/انتهای متن/

درج نظر