میشل اوباما: زودتر از آنکه تصورش را کنید، بر می گردیم

بعد از شرکت در مراسم مراسم تحلیف دونالد ترامپ میشل اوباما در توییتر به هوادارانش وعده داد که تنها کمی انتراکت و تنفس گرفته و به زودی بر می گردد: ما خیلی زودتر از آنچه که تصورش را کنید، بر می گردیم.
این پیام با واکنش شدید رسانه های اجتماعی امریکا مواجه شد.

0

 میشل اوباما با دلسوزی و تاکید سال گذشته هشدار داده بود که گزینش دونالد ترامپ چه خطراتی را در پی خواهد داشت.

میشل اوباما به مدت هشت سالی که در کاخ سفید  به سر می برد، هرگز در مورد عدم علاقه خود به امور سیاسی چیزی نگفت و از این بابت شرمنده هم نبود. اما در بعد از آن که به عنوان شاهد در مراسم تحلیف دونالد ترامپ حاضر شد،  در توییتر به هوادارانش وعده داد که تنها کمی انتراکت و تنفس گرفته و به زودی بر می گردد.

میشل اوباما گفت: ما خیلی زودتر از آنچه که تصورش را کنید، بر می گردیم. ما روی مسائل و اموری که مهم است کار خواهیم کرد. در واقع پس از یک دوره پرکار هشت ساله که همسرم داشت، ما تنها اندکی استراحت می کنیم.

توییت بانوی اول سابق آمریکا در میان خشم رسانه های اجتماعی در مورد اینکه چگونه در لحظه ای که ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا در ظهر جمعه سوگند یاد نموده است ، منتشر شد.

در مدت یک ساعت سخنان خانم اوباما در باره بازگشت به کار و رسیدن به اولویت های مد نظرش به شدت سر و صدا کرد.

خانم اوباما به عنوان یکی از عوامل پرنفوذ و پر قدرت هیلاری کلینتون در دوران کمپین ریاست جمهوری هیلاری به او خدمت می کرد.

میشل اوباما به طرح سخنرانی های تاثیر گذار که ترامپ را مورد انتقاد قرار دهد، می پرداخت.  البته در این سخنرانی ها به دلیل این که میشل شاهد  قلدری و زور گویی و زن ستیزی ترامپ بود، از اسم آوردن مستقیم نام ترامپ خودداری می نمود.

ماه گذشته هم میشل اوباما در مصاحبه ای با اپرا وینفری گفت: اکنون حس می کنیم که نداشتن امید یعنی چه و مفهومش چیست.

میشل در همان ابتدای پیروزی انتخابات ترامپ سکوت خود را در برابر مردم شکست و گفت که قبل از آنکه نتایج اعلام شود در خواب بوده است.

“من خواب بودم، چون به دیدن مسائل و مناقشه های سیاسی علاقه ای نداشتم و ندارم.”

میشل اوباما گفت: هر چیزی که درک کرده بودم،  در مورد انتخابات گفتم. وقتی کاری را برای اولین بار انجام می دهی، ممکن است سخت باشد ولی بعد از آن بقیه راه آسان است و این بستگی دارد به این که مردم آمریکا چه بخواهند.

با وجود مسائلی که کمپین ترامپ مطرح کرده بود، خانم اوباما شوهرش اوباما را دوست دارد و به همین جهت احساس می کرد که مهم است برای واگذاری کارها به ترامپ به عنوان رئیس جمهور منتخب، به همسرش کمک کند.

میشل اوباما: این است مردم سالاری ما و اینگونه جواب می دهد. ما منتظر هستیم که با دولت بعدی کار کنیم و مطمئن شویم آنها به همان اندازه ای که می توانند باشند، به موفقیت می رسند. زیرا این برای آمریکا می تواند بهترین باشد.

/انتهای متن/

درج نظر