امدادرسانی به مادر باردار گرفتار در سیلاب

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: همزمان با وقوع سیلاب روز گذشته در مسیر مواصلاتی دلگان-ایرانشهر به یک مادر باردار گرفتار پشت رودخانه امدادرسانی شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، امینی فرد معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: همراهان این بیمار طی تماس با مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان دلگان درخواست کمک و انتقال آن به مرکز مجهزتر درمانی داشتند و باتوجه به گرفتاری آنها پشت رودخانه و سماجت و شجاعت پرسنل فوریتهای پزشکی و بهره گیری از تجربه عبور از رودخانه مادر باردار را به داخل آمبولانس انتقال نموده و پس از ارائه اقدامات اولیه درمانی نسبت به اعزام آن به بیمارستان ایران اقدام نمودند.

وی گفت: هم اکنون حال عمومی مادر و نوزاد مطلوب می باشد.
 
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی افزود:کلیه پایگاههای اورژانس شهری و جاده ای و بیمارستانهای تحت پوشش و تمام مراکز بهداشتی و درمانی این دانشکده کماکان بصورت آماده باش بسر میبرند تا خدای نکرده در صورت بروز هرگونه بحران و حادثه احتمالی آمادگی لازم جهت ارائه خدمات مطلوب درمانی را داشته باشند.
 
دکتر امینی فرد گفت: نیروی های زحمتکش فوریتهای پزشکی بعنوان خط مقدم بحران با توجه به ادامه بارندگی ها در حالت آماده باش کامل بسر می برند.

وی تاکید کرد: مجموعه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با تمام توان آماده ارائه خدمات مورد نیاز به آسیب دیدگان حوادث و سوانح احتمالی بارندگیهای اخیر است.

/انتهای متن/
درج نظر