زهرا نعمتی در جایگاه دوم کمانداران پارالمپیک

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، عملکرد زهرا نعمتی را در مکان دوم بهترین کمانداران بازی های پارالمپیک ریو 2016 معرفی کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، از تارنمای رسمی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، مسابقات تیراندازی با کمان در سامبودرومو روح بازیهای پارالمپیک را به بهترین نحو نشان داد.
بهترین عملکرد کمانداران در بازیهای پارالمپیک ریو به شرح زیر است:
1- تیم کمانداران بریتانیا موفق شد با کسب سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز در رقابتهای پارالمپیک ریو در جایگاه نخست جدول مدال ها قرار گرفت.
2 – زهرا نعمتی بعد از شرکت در بازیهای المپیک ریو 2016، عملکرد فوق العاده ای در دفاع از عنوان قهرمانی ریکرو بازیهای 2012 لندن به نمایش گذاشت. وی موفق شد در دیدار پایانی مقابل «وو چونیان» از چین به یک پیروزی ۶ بر ۴ خاطره انگیز دست پیدا کند.
نعمتی گفت: این احساس را داشتم که می دانستم قهرمان می شوم. به همین علت خیلی آرامش داشتم. می دانستم که می توانم این کار را انجام دهم.
نعمتی همچنین در ریکرو مختلط تیمی به همراه ابراهیم رنجبر موفق شد با دریافت مدال نقره تعداد مدال های تیرکمان ایران را به 4 مدال برساند.
محبوبیت این کماندار در میان هواداران برزیلی که نام او را در تمام طول مسابقه صدا می زدند، به نظر می رسد به موفقیتش کمک کرد.
نعمتی گفت: این انرژی مردم و تماشاگران و کسانی که خواهان پیروزی من بودند، مرا تحت تاثیر قرار داد و به من کمک کرد. من خیلی خوشحالم.
3 – «ژو جیامین» ستاره تیم چین بود که در جدول مدالهای تیراندازی با کمان پایین تر از بریتانیا و در فاصله نزدیک با آن حرکت می کرد. او مدال طلای کامپوند آزاد زنان و کامپوند تیمی آزاد زنان را از آن خود کرد.

/انتهای متن/

درج نظر