پیام تسلیت جامعه فاطمیون برای رحلت آیت الله حسینی میانجی

دبیرکل جامعه فاطمیون و دبیر جامعه زینب خرم آباد در پیامی رحلت روحانی مبارز و با تقوا آیت الله حسینی میانجی امام جمعه پیشین خرم آباد و نماینده ولی فقیه در استان لرستان را تسلیت گفت.

0

به دنبال رحلت آیت الله حسینی میانجی امام جمعه پیشین خرم آباد و نماینده ولی فقیه در استان لرستان طاهره رحیمی دبیرکل جمعه فاطمیون و نیز دبیر جامعه زینب خرم آباد رحلت این روحانی مبارز و با تقوا را به مردم لرستان و هم شهر میانه و خانواده آن عالم بزرگوار تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

هوالباقي

من المومنین رجال صدقوا ما عاهد وا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا

ارتحال ملکوتی مبارز نستوه ، سیاستمدار وارسته، اسوه زهد و تقوا حضرت آیت الله حسینی میانجی امام جمعه پیشین خرم آباد و نماینده ولی فقیه در استان لرستان موجب تأثر و تألم  فراوان گردید.

وی شخصیتی ساده زیست و دلسوز و همراه مردم بود که  در سالیان متمادی خدمت خالصانه اش در لرستان به  ساده زیستی و صداقت در گفتار و صراحت لهجه و تقوای کم نظیر مشهور بود .این ویژگی ها از او شخصیتی محبوب و قابل اعتماد ساخته بود که موجب دلگرمی  مردم بویژه محرومان و مستضعفان می شد.

جامعه ی زینب خرم آباد و جامعه ی فاطمیون  رحلت غریبانه این اسوه تقوا را به خانوده معزز ایشان و مردم شریف لرستان و میانه تسلیت عرض می نماید.

 

طاهره رحیمی

دبیرکل جامعه فاطمیون و دبیر جامعه زینب خرم آباد

/انتهای متن/

درج نظر