گریه‎جنجالی ورزشکار زن‌ کره

گریه‌های شمشیرباز بانوی کره‌جنوبی در رقابت‌های اپه المپیک به دلیل شکست در ثانیه پایانی باعث تأخیر در برگزاری ادامه مسابقات شد.

0

سرویس خبر به دخت/

 به گزارش بی‌بی‌سی، یاما شمایاکینا از اوکراین، مدال طلای رقابت‌های شمشیربازی اپه بانوان در رقابت‌های المپیک را کسب کرد، اما این “شین آ لام” از کره‌جنوبی بود که تیتر روزنامه‌ها را به خود اختصاص داد.
شمشیرباز کره‌جنوبی پس از شکست در مرحله نیمه‌نهایی مقابل بریتا میدمن از آلمان با چشمانی اشک‌بار تأخیری طولانی در ادامه مسابقات به وجود آورد.
شین که فکر می‌کرد برنده بازی با هیدمن است تنها در ثانیه پایانی مسابقه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد. این نتیجه تیم کره‌جنوبی را به شدت خشمگین کرد، اما اعتراض آنها مورد قبول واقع نشد و سرمربی شین به بیرون سالن مسابقه اسکورت شد.
شین در این باره اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چگونه احساساتم را توصیف کنم. تلاش زیادی کردم تا بتوانم مدال المپیک را پس از 4 سال کسب کنم. در عرض تنها یک ثانیه شکست خوردم و پذیرش این مسئله غیرممکن است.
شین پس از این شکست به شدت شروع به گریه کردن کرد و در زمین مسابقه باقی ماند. مربی وی به دفاع از شمشیرباز کره‌ای پرداخت، اما پس از بحث طولانی مدیر فنی و مقامات فدراسیون شمشیربازی هیدمن برنده اعلام شد.
/انتهای متن/
درج نظر