زنان ورزشکار برای حضور موفق در المپیک 2020 تلاش کنند

معاون امور ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه ورزشکاران ایران برای حضور موفق در المپیک 202 تلاش می کنند، گفت: وزارتخانه و دیگر نهادهای ورزشی در این مسیر حامی زنان ورزشکار خواهند بود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، «رباب شهریان» روز یکشنبه در نشست نواب رئیسان بانوان هیات های ورزشی جانبازان و معلولان کشور، تصریح کرد: نهادهای بین المللی ورزشی از کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک خواسته اند تا زمینه مشارکت زنان در المپیک 2020 فراهم شود.


وی افزود: بندی برای حضور زنان ورزشکار باحجاب در المپیک آینده وجود دارد که باید با تلاش فراوان زمینه را برای مشارکت و حضور بیشتر آنها فراهم کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان به افتخارات بانوان ورزشکار جانباز و معلول در عرصه های بین المللی اشاره کرد و گفت: «ساره جوانمردی» با کسب دو مدال طلای پارالمپیک ریو و «زهرا نعمتی» در سطح معلولان و غیر آن، به عنوان الگوی زنان ورزشکار خوش درخشیدند.
معاون وزیر ورزش خطاب به نواب رئیسان بانوان، گفت: باید حضور فعال تری هم در هیات استانی و در راستای ارتقا تعاملات برای جذب حامیان مالی داشته باشید.
شهریان به انتقاد مطرح شده از برخی نواب رئیسان هیات های استانی اشاره کرد و گفت: باید تعاملات خود را در استان ها و در حیطه فعالیت خود افزایش دهید.
وی افزود: در ورزش بانوان با وجود مشکلات، تلاش های فراوانی برای حضور موفق زنان ورزشکار ایران در عرصه های بین المللی و جهانی شده است که این روند باید تداوم باید.
این نشست به میزبانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان برگزار شد.

/انتهای متن/

درج نظر