توان افزایی پنج هزار زن بدسرپرست و سرپرست خانوار مازندران

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : پنج هزار زن سرپرست و بد سرپرست خانوار استان در دوره های آموزشی توان افزایی شرکت کردند .

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، مریم جمشیدی امروز شنبه در کارگروه خانواده و بانوان مازندران ادامه داد : این دوره های آموزشی با همکاری کارشناسان و مشاوران فرمانداران سراسر استان در مدت یک ماه اخیر برگزار شد .


وی افزود : این طرح در قالب کلاس های آموزشی با سرفصل های کار آفرینی ، مدیریت اقتصادی ، سلامت و مهارت های زندگی وارتباطی برای بانوان مازندران برگزار شد .
به گفته مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تعداد شرکت کنندگان در هر شهرستان براساس سهمیه تعیین شده از سوی ستاد برنامه های امور بانوان و خانواده مازندران اجرایی شد .
وی ادامه داد : زنان بی سرپرست و بد سرپرست خانوار توسط نهادهای حمایتی و سازمان های مردم نهاد شهرستان ها شناسایی و برای حضور آنها در این کلاس ها برنامه ریزی ها صورت گرفت .
جمشیدی ادامه داد : تلاش شده تا با اجرای این طرح ارتقای سطح بهداشتی ، سلامت روانی خانواده ها ، ارتقای توانمندی و خودکفایی اقتصادی ، ایجاد آرامش در خانواده ها ، کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت اعتماد به نفس را در بانوان عملی بکنیم .
وی ادامه داد : در برنامه های آتی آموزش مهارت های زندگی برای 10 هزار زوج جوان مازندران در دستور کار قرار دارد .
جمشیدی گفت : زوج های جوان با مدت زندگی مشترک کمتر از پنج سال در این دوره های آموزشی شرکت خواهند کرد .

/انتهای متن/

درج نظر