بافت لباس گرم توسط دانش آموزان عجبشیر و اهدا آنها به مدافعان حرم

120 دانش آموز دبیرستان دخترانه عصمتیه در عجبشیر دست بافته های خود را در آستانه فصل سرما به مدافعان حرم اهدا کردند تا جلوه ای از پشتیبانی مردم از رزمندگان اسلام به نمایش گذاشته شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، مسوول ستاد کمک های مردمی به مدافعان حرم عجبشیر گفت: دانش آموز و معلمان این دبیرستان علاوه بر 300 دست انواع کلاه، بلوز و دستکش کاموا، تعدادی پتو، مواد غذایی و قلک را به مدافعان حرم حضرت زینب (س) اهدا کردند.
پرویز احدی افزود: بافت این لباس ها با توجه به سرمای شدید در سوریه و در اطراف حلب و دمشق می تواند در آمادگی سربازان مدافع حریم اهل بیت مورد استفاده قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه تمام هزینه تهیه این کامواها را خود دانش آموزان و معلمان این دبیرستان تامین کرده اند، گفت: هنوز هیچ گونه اطلاعی رسانی و اعلام نیازی در این خصوص انجام نشده و پیشگامی این دانش آموزان و معلمان در تامین لباس گرم برای مدافعان حرم خودجوش است.
وی افزود: این اقدام خودجوش، مشارکت در آرمان‌های تمدن نوین اسلامی، پشتیبانی از مقوله مقاومت و جهاد، تقویت روحیه مسؤولیت پذیری و ارتقای سطح مهارت‌های عملی دانش‌آموزان به شمار می رود.
به گفته وی در کنار هر یک از البسه ها، دل نوشته‌هایی از دانش‌آموزان دختر برای حضرت زینب (س) نیز دریافت شده است.
وی افزود: این البسه و دلنوشته ها در نیمه اول آذر سال جاری به ستاد پشتیبانی مدافعان حرم آذربایجان شرقی ارسال می‌شود.
عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

/انتهای متن/

درج نظر