تولد دخترک شهید مدافع حرم در فراق بابا

تقریباً هفت ماه پیش، محاصره منطقه خان‌طومان سوریه دل ما و همه دوست‌داران ولایت و ائمه اطهار را لرزاند.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، نیروهای تکفیری در حالی محاصره را بر روی فرزندان خمینی کبیر تنگ کرده بودند که از شجاعت و دلاوری آنان به ستوه آمده و آتش‌بس دروغین در این منطقه و مقاومت 14 ساعته رزمندگان موجب آسمانی شدن 13 نفر از بهترین نیروهای لشکر 25 کربلا شد.

گویا خان طومان دوباره بهانه‌ای شد تا لشکر 25 کربلا همانند همیشه خطشکنی کند و اقتدار شیربچه‌های بیشه مازندران را به رخ دشمنان بکشد.

شهرستان ولایی و شهیدپرور قائم‌شهر هم در این کاروان شهادت، عزیزی را از دست داد، انسانی که با گذشت چند ماه از شهادتش هنوز کوچه پس کوچه های شهر بویش را می‌دهد و مردم شهر با تمام وجود عطر خوش شهامت و شهادت را استشمام می‌کنند.

محمد بلباسی بزرگمردی بود که با شجاعتش به دفاع از حریم آل‌الله شتافت و در 17 اردیبهشت ماه سال‌جاری در منطقه خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به‌عنوان نخستین شهید مدافع حرم شهرستان قائم‌شهر نام گرفت.

این شهید بزرگوار در حالی از خانواده و مادیات و متعلقات خود دست شست و به نبرد با دشمنان اهل‌بیت(ع) رفت که چهار فرزند از او به یادگار ماند.

فاطمه، حسن و مهدی بلباسی که این‌ روزها بیش‌تر از پیش دل‌تنگ پدر هستند، جای خالی‌ آن شهید بزرگوار را برای مادرشان پر کرده‌اند و همراه مادر، چشم‌انتظار کودکی دیگر بودند.

بالاخره انتظارشان به‌ سر آمد و چهارمین فرزند این شهید بزرگوار امروز در شهرستان قائم‌شهر چشم به جهان گشود.

آخرین یادگار شهید محمد بلباسی، با اسوه صبر و مقاومت زینب (س) همنام شد؛ «زینب» همان‌ بانویی که پدر برای دفاع از حریم متبرکش جان شیرینش را فدا کرد.

/انتهای متن/

درج نظر