دعوت از «نزار زاکا» تنها یکی از اقدامات معاونت امور زنان دولت یازدهم بود

یک کارشناس امور زنان با بیان اینکه در طی سال‌‌های اخیر بودجه و پُست معاونت امور زنان و خانواده به هدر رفته است، گفت: اخیرا مشاهده کردیم «نزار زاکا» که برای یک همایش زنان و به دعوت معاونت امور زنان به ایران آمده بود به 10 سال حبس محکوم شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، توران ولی مراد  با انتقاد از عملکرد معاونت امور زنان دولت یازدهم گفت: متأسفانه در طی سال‌های اخیر هیچ کار زیر ساختی در حوزه زنان انجام نشده است و تنها در این سال‌ها شعار دادند اما مسئولان حوزه زنان باید بدانند که نمی‌توانند گزارش عملکرد خود را پشت کلمات پنهان کنند.

وی ادامه داد: معاونت امور زنان راهی را که در این سه سال رفته است شاید در رویکرد متفاوت از دولت گذشته باشد ولی مسیری را رفته که بیشتر برای زنان آسیب زا بوده است.

خبرگزاری فارس: دعوت از «نزار زاکا» تنها یکی از اقدامات معاونت امور زنان دولت یازدهم بود

این کارشناس امور زنان اظهار داشت: اقدامات انجام شده نه تنها دردی را دوا و مشکلی را رفع نکرده است، بلکه بودجه و پست را به هدر داده است یعنی کارهایی انجام داده که بیشتر کارهای تبلیغاتی بوده است، احزاب کارهای تبلیغاتی خود را انجام دهند اما با بودجه دولت و پست ملی نباید این کار انجام شود.

ولی مراد ادامه داد: اگر به بنده بگویند در مورد عملکرد معاونت امور زنان اقدامی را انجام بدهم بنده لایحه علیه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده می‌نویسم و تقدیم قوه قضائیه می‌کنم،چون پست معاونت امور زنان و امکاناتی که در اختیار داشتند برای این بوده است که اقداماتی متناسب با شأن دستگاه برای حل مشکل زنان انجام دهند و مسیری را طراحی کنند، بنابراین کسی نباید سهم زنان از دولت را خرج جریان سیاسی خود کند و ای کاش تنها همین بود بلکه در بسیاری موارد آب در آسیاب سکولاریسم و فمنیسم بریزد.

وی تصریح کرد: اخیرا مشاهده کردید «نزار زاکا» که برای یک همایش زنان به ایران دعوت شده بود به 10 سال حبس محکوم شد، بنابراین می‌بینیم که در پشت پرده اقدامات و تفاهم‌نامه‌هایی انجام می‌شود که بیشتر از جریان سیاسی مورد توجه قرار می‌گیرد.

/انتهای متن/

درج نظر