بازداشت چند ساعته همسر یک عضو شورای شهر تهران

یک منیع آگاه بدون اینکه نامی از عضو مورد نظر شورای شهر یا همسر او ببرد گفت: همراه داشتن بیش از حد بن خرید از فروشگاه های زنجیره ای شهروند دلیل این بازداشت بوده است.

1

سرویس خبر به دخت/

البرزنیوز مدعی شد همسر یکی از اعضای شورای شهر تهران مدتی پیش برای چندساعت بازداشت شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی البرزنیوز، یک منیع آگاه بدون اینکه نامی از عضو مورد نظر شورای شهر یا همسر او ببرد گفت: همراه داشتن بیش از حد بن خرید از فروشگاه های زنجیره ای شهروند دلیل این بازداشت بوده است.

به گفته این فرد مطلع، اعضای شورای شهر تهران معمولا بن های خرید از فروشگاه های شهروند را به صورت ضابطه مند از شهرداری تهران دریافت می کنند که در مواقعی از جمله کمک به نیازمندان و احتمالا جهت اعطای هدیه در مراسم و جلسات استفاده کنند، اما همسر این عضو شورای شهر بی توجه به تعلق این هدایا به بیت المال، مبلغ بسیار زیادی از این بن ها را با خود به یک فروشگاه شهروند برده و ولخرجی های او در نهایت هنگام پرداخت وجه در پای صندوق، برای عوامل حراست این فروشگاه شک برانگیز شده است.

بنابراین گزارش این زن پس از دعوت او به اتاق حراست فروشگاه شهروند با تندی و توهین خواستار خروج از اتاق بدون پاسخگویی شده و تهدید کرده با نفوذی که شوهرش در سیستم شهرداری ! دارد همه – به گفته او مزاحمان خریدش – را از کار بی کار خواهد کرد.

شورای شهر تهران در دوره ای هم که برخی اصلاح طلبان در آن نفوذ کرده بودند حاشیه های فراوانی را تحمل کرد تا آنجا که عملا جلسات ان به تعطیلی و ناکارامدی کشیده شد.

اکنون نیز که قرار شده انتخابات بعدی شورای شهر همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و عمر این شورا از حد معمول کمی بیشتر شده به نظر می رسد برخی به گمان اینکه تا پایان در این مسند ماندگار خواهند بود دست به کارهای عجیب می زنند.
/انتهای متن/

نمایش نظرات (1)