مرگ عجیب مادر و دختر شهرکردی

اعضاي يک خانواده که از شهرکرد به مشهد آمده و در يکي از هتل هاي خيابان دانش شرقي سکونت داشتند براي صرف صبحانه به طبقه زيرزمين هتل آمدند و دور يک ميز نشستند.

0

سرویس خبر به دخت/

در اين هنگام داماد خانواده براي سفارش غذا از جايش بلند شد که ناگهان زمين فروريخت و مادر و دختر که در يک سمت ميز بودند با صندلي داخل آب هاي زيرزميني افتادند، اما دو نفر ديگر با گرفتن دست يکديگر نجات يافتند. لحظه اي که مادر و دختر در ميان آ ب هاي فاضلاب دست و پا مي زدند و در حال غرق شدن بودند اطرافيان با آتش نشاني تماس گرفتند.

 

ابوالفضل تيموري مدير حوزه ۳ عمليات آتش نشاني گفت: حادثه ساعت 8:58 به سازمان آتش نشاني گزارش شد که بلافاصله گروهي از امدادگران ايستگاه ۲آتش نشاني با تجهيزات کامل به محل حادثه عزيمت کردند و همزمان نيز ماجرا را به اورژانس اطلاع دادند. وي افزود: وقتي ماموران آتش نشاني به محل هتل رسيدند يکي از اعضاي اين خانواده جان باخته و ديگري نيز زير آب بود که با تلاش ماموران و پس از جست وجو از زير آب بيرون آورده شد.

اين گزارش حاکي است: ماموران اورژانس پيکر دو قرباني اين حادثه را به بيمارستان امدادي منتقل کردند اما آن ها ديگر علايم حياتي نداشتند. بدين ترتيب ماجراي هولناک هتل از طريق ماموران انتظامي کلانتري امام رضا(ع) به قاضي ويژه قتل عمد نيز گزارش شد و تحقيقات در اين باره ادامه يافت.

بررسي هاي پليسي و قضايي مشخص کرد اين هتل داراي مجوز موقت بوده که مراتب به اداره نظارت بر اماکن عمومي نيروي انتظامي و اتحاديه هتل داران گزارش شد تا از وقوع حوادث بعدي پيش گيري شود. اجساد دختر ۱۵ساله و مادر ۴۰ساله او نيز براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني حمل شد.

 منبع:آتی نیوز/انتهای متن/

درج نظر