بانوان هندبالیست الجزایر برای روبرو نشدن با رژیم صهیونیستی، قید پارالمپیک را زدند

تیم گلبال بانوان الجزایر که در دومین دیدار خود باید با نماینده رژیم صهیونیستی روبرو می شد، از حضور در بازی های پارالمپیک انصراف داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا ،این تیم قرار بود از روز جمعه بازی هایش در این دوره بازی های پارالمپیک مقابل حریفان آغاز کند که ناگهان اعلام شد به دلیل مشکلات فنی در پرواز، در ریو حضور ندارد.
همین دلیل موجب شد تا دیدار نخست آنها برابر آمریکا که باید دیروز انجام می شد، لغو شود.
اما امروز عنوان شد که بازی دوم الجزایر مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بوده است. این اقدام منجر شد تا اعضای این تیم قید حضور در برزیل را زده و به عنوان مشکلات فنی در هواپیما، در پارالمپیک حضور نداشته باشند تا با نماینده این رژیم رودررو نشوند.
«گریک اسپنس»، مسئول ارتباطات کمیته بین المللی المپیک نیز صبح امروز به وقت محلی عنوان داشت که این موضوع در حال بررسی است.
به نظر می رسد در صورت اثبات این ماجرا، محرومیت هایی برای تیم گلبال بانوان الجزایر در نظر گرفته شود. کمیته های بین المللی المپیک و پارالمپیک حمایت ویژه ای از رژیم اشغالگر داشته و دارند.
افزایش فضای انتقادی به رژیم اشغالگر قدس در کشورهای اسلامی و نهادهای بین المللی حقوق بشری، نگاه منفی را نسبت به این تیم ایجاد کرده است.
پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو به طور رسمی از 18شهریورماه برابر با هشتم سپتامبر و با حضور چهار هزار و 350 ورزشکار از بیش از160 کشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شد.
این بازی ها 28شهریور ماه به کار خود پایان می دهد.
/انتهای متن/

درج نظر