آشنایی با خطرات تهدید کننده انقلاب، مهم‌ترین دستاورد اجلاس زنان و بیداری اسلامی

رئیس اداره فرهنگی سیاسی بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مهم‌ترین دستاورد اجلاس زنان و بیداری اسلامی را آشنایی آنها با خطرات و جریانات تهدید کننده انقلاب و نقش رهبری در هدایت این جریانات دانست.

1

سرویس خبر به دخت/

سرور فاضلی‌پور عضو کمیسیون علمی و کمیته اجرایی اجلاس زنان و بیداری اسلامی اظهار داشت: اجلاس زنان و بیداری اسلامی با حضور زنان مسلمان از 85 کشور جهان برگزار شد؛ گروه های مختلفی از نویسندگان، روزنامه‌نگاران، فعالان سیاسی و… در این گردهمایی شرکت داشتند.این اجلاس با استقبال خوبی از سوی آنها مواجه شد که علاوه بر ارائه مقالات از نظر کیفی دستاوردهای مهمی هم برای طرفین در بر داشت.

وی افزود: افراد حاضر در6 کمیسیون تخصصی به دور از تعبیض نژادی و ملیتی به گفت‌وگو پرداخته و تعداد عظیمی از زنان مسلمان و اندیشمند با آزادی نقطه نظرات و اندیشه‌های خود را بدون هیچگونه دخالت و القایی بیان کردند که بسیار جالب توجه بود.

رئیس اداره فرهنگی سیاسی بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یکی از  دستاوردهای مهم این اجلاس را مشاهده فعالیت  زنان ایران در عرصه‌های مختلف جامعه با حجاب کامل و به دور از هر نگاه جنسیتی و کالایی توسط مدعوین دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگوی موفق قابلیت جهانی شدن را داشته و مورد توجه کشورهایی است که نهضت‌های بیداری در آنها جریان دارد. این موضوع در بازدیدهای مهمانان از دستاوردهای مراکز علمی و پژوهشی، صنعتی و مشاهده حضور زنان در اجتماع با حفظ شئونات اسلامی به اثبات رسید.

وی ادامه داد: از طرفی دیدن این تعداد زن انقلابی که برای انتقادات‌شان تا پای جان با تحمل مشقات زیاد استوار هستند برای ما نیز جالب و باعث قوت قلب بود. از جالب‌ترین صحنه‌ها ارادت عجیبی بود که مدعوین نسبت به مقام معظم رهبری داشتند.

فاضلی‌پور گفت: اجلاس یکی از قالب‌های مرسوم و مناسب برای ایجاد ارتباط اولیه و نزدیک شدن تفکرات و اندیشه‌های این جمع برای ایجاد تعاملات بعدی است از این‌رو ارتباطات بعدی و تقویت تعاملات از راه های دیگر مانند تأسیس شبکه‌های رسانه‌های، فضای مجازی، ساختارهای علمی نیز قابل اجرا است.

وی با ذکر این که آشنایی زنان مبارز شرکت‌کننده با خطرات جریانات انحرافی که انقلاب آنها را تهدید می‌کند از دستاوردهای دیگر اجلاس زنان و بیداری اسلامی است، یادآور شد: نقش رهبری در هدایت جریان‌های انحرافی، تأثیرگذاری زنان در ایجاد، تداوم و مهمانان قرار گرفت.

منبع:فارس/انتهای متن/

نمایش نظرات (1)