راه اندازی مهدهای قرآنی از مهر ماه امسال در مساجد کشور

مهدهای قرآنی بسیج از مهر ماه جاری در مساجد سراسر کشور راه‌اندازی می‌‌شوند و هر یک از شرکت کنندگان در دوره‌های مهد قرآن سراسر کشور، مدارکی معتبر که به تایید و امضای آموزش و پرورش و سازمان بسیج رسیده دریافت می‌کنند.

0

سرویس خبر به دخت/

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: مهدهای قرآنی بسیج در مساجد سراسر کشور از مهر ماه جاری راه‌اندازی می‌‌شود و شرکت کنندگان در این دوره‌ها مدارک معتبری به تایید وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج دریافت می‌کنند.

مینو اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان گفت: دوره‌ آموزشی مربیان مهدهای کودک سراسر کشور از ۱۶ تا ۲۴ تیر با حضور حدود ۵۲۰ مربی قرآن در تهران برگزار شد تا این مربیان بر اساس آموزش‌های ارائه شده بتوانند، کودکان مقطع پیش دبستانی را در سراسر کشور آموزش دهند.

اصلانی گفت: مربیان شرکت کننده در این دوره آموزشی از جمله افراد مجرب در حوزه قرآن از سراسر کشور هستند که دوره‌های مربیگری قرآن کریم را با همکاری نهادهای قرآنی طی می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به کم و کیف برگزاری دوره‌های آموزش مربیان مهد قرآن در سراسر کشور، افزود: این دوره‌ها به صورت شبانه روزی و شامل بخش‌های تئوری و عملی است که دوره‌های عملی آن به صورت کارگاهی اجرا می‌شود تا مربیان آمادگی‌های لازم را برای تعلیم کودکان سنین ۵ و ۶ سال فرا گیرند.

وی با اشاره به این که مهدهای قرآنی بسیج از مهر ماه جاری در مساجد سراسر کشور راه‌اندازی می‌‌شوند، افزود: هریک از مربیان که در دوره آموزشی مذکور شرکت کردند می‌توانند ۲۰ نفر از کودکان مقاطع پیش دبستانی را بر اساس روش آموزشی مکتب قرآن استان قم که جزء بهترین روش‌های آموزش قرآن است آموزش دهند.

اصلانی گفت: هر یک از شرکت کنندگان در دوره‌های مهد قرآن سراسر کشور مدارکی معتبر که به تایید و امضای آموزش و پرورش و سازمان بسیج رسیده دریافت می‌کنند که مدارکی بسیار معتبر است و تشویقی برای فراگیری بیشتر آموزه‌های قرآن است.

 منبع:ایکنا/انتهای متن/

درج نظر