دیدار برگشت تیم‌های فوتبال بانوان ایران و آلمان با ۱۰ سال تاخیر!

تیم ملی فوتبال بانوان ایران روز چهارشنبه در برلین به مصاف تیم فوتبال برلین خواهد رفت. بازی رفت میان این دو تیم ۱۰ سال پیش در باشگاه آرارات تهران برگزار شده و بسیار حاشیه‌ساز بود.

0

به گزارش به دخت به نقل از جام جم، ۱۰ سال پیش در تهران تیم فوتبال بانوان ایران در یک بازی دوستانه و نخستین تجربه بازی بین‌المللی خود در مقابل تیم فوتبال برلین قرار گرفت.
به گفته برگزارکنندگان این بازی‌ها از زمان اجرای بازی رفت تا کنون تلاش‌های فراوانی برای اجرای بازی برگشت این دو تیم شده بود که تا چندی پیش نتیجه‌ای همراه نداشت.
اما روز چهارشنبه 10 شهریور و در چارچوب بازی‌های فستیوال “دیسکاور فوتبال کلاب” سال ۲۰۱۶ این دو تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سوت آغاز این بازی را سیاست‌مدار حزب سبزها، خانم کلاودیا روت خواهد زد.
برای فستیوال فوتبال زنان که از روز ۳۱ اوت تا ۴ سپتامبر جریان خواهد داشت بیش از ۱۰۰ زن فوتبالیست از کشورهای مختلف جهان از جمله افغانستان، فلسطین و عربستان سعودی شرکت خواهند کرد.
این بازی ساعت ۱۹:۱۵ به وقت آلمان در استادیوم ویلی کرسمن (Willy-Kressmann-Stadion) واقع در محله کرویتزبرگ برلین برگزار خواهد شد و ورود به آن رایگان است.

/انتهای متن/

درج نظر