برگزاری ۱۴۰۰ نشست و کارگاه آموزشی ویژه ۷۰۰۰ نفر از بانوان مبلغ تهرانی

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به طرح احیاگران نور گفت: ۱۴۰۰ نشست و کارگاه آموزشی برای بیش از ۷ هزار نفر از بانوان مبلغ در سطح شهر تهران برگزار می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، نرگس معدنی‌پور از برگزاری نشست و کارگاه های آموزشی برای بانوان مبلغ شهر تهران خبر داد و گفت: تبلیغ دین کار ارزشمندی است و خداوند در قرآن تبلیغ دین را هم‌جنس با رحمت پیامبر بیان کرده و در امر تبلیغ توجه به شرایط اجتماعی و فرهنگی جامعه و همچنین مخاطبان بسیار مهم است.

معدني پور

معدنی‌پور برگزاری نشست و کارگاه‌های آموزشی را برای بانوان مبلغ در جامعه بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: در میان مبلغان دینی، بانوان مبلغ در ارتباط بیشتری با خانواده‌ها قرار دارند و تاثیر بسزایی در امر تبلیغ دارند و می‌توانند نقش موثری در مشاوره در میان خانواده‌ها داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مبلغین، گفت: ۱۴۰۰ نشست و کارگاه آموزشی از ۱۵ تیرماه در سطح مناطق آغاز شده است و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت که حداقل ۷۰۰۰ نفر از بانوان فعال در امر تبلیغ در آنها شرکت خواهند داشت.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، به گفته معدنی‌پور، محورهای کارگاه‌های آموزشی امسال، مبارزه با فقر و رفع محرومیت در خانواده‌ها از منظر دین، مدیریت اقتصادی خانواده و جلوگیری از اسراف و تبذیر، نقش دانش اجتماعی مسلمین در توسعه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در میان زنان و خانواده‌ها، به شمار می‌رود.

/انتهای متن/

درج نظر