زندگینامه بانوی نیکوکار ایرانی کتاب می‌شود

حمید محمدی ، نویسنده و روزنامه‌نگار از نگارش چهارمین کتاب خود در ژانر زندگینامه داستانی با موضوع خیر ایرانی‌الاصل مقیم هند خبر داد.

0

سرويس خبر به دخت/

محمدی در خصوص کتاب جدید خود گفت‌: موضوع کتاب جدید من به مانند سه اثر گذشته به یکی از خیرین اختصاص دارد. این کار به دعوت موسسه «آشیانه علی» در کرمان انجام می‌شود. موسسه «آشیانه علی» از موسسات خیریه خصوصی در کرمان محسوب می‌شود و توسط خانم دهقان‌، بانوی ایرانی‌الاصل متولد هندوستان، اداره می‌شود.

وی در مورد فعالیت خانم دهقان در استان کرمان عنوان کرد: این خانم ایرانی‌الاصل است اما در هندوستان متولد شده است. این خانم به زبان فارسی صحبت می‌کند. این خانم مسن با جلب حمایت افراد مختلف در کرمان سه خانه برای بچه‌های بی‌سرپرست فراهم کرده است. این خانه‌ها با اسامی «خانه پسرها»، «خانه دخترها» و «خانه کوچولوها» نامگذاری شده‌اند و به نگهداری از کودکان بی‌سرپرست اختصاص دارند. غالب این کودکان اهل بم هستند که بسیاری از آنها والدین خود را در «زلزله بم»  از دست داده‌اند.

محمدی  در خصوص نگارش کتاب جدید خود گفت: در این کتاب قرار است پیشینه زندگی خانم دهقان و فعالیت‌های چند ساله وی انعکاس پیدا کنند. در حال حاضر مشغول جمع‌آوری مصاحبه‌ها هستم و قرار است تا پایان سال این کتاب منتشر شود ،اما هنوز ناشری برای این اثر انتخاب نشده است و در حال رایزنی برای یافتن ناشر هستیم. این کتاب را به مانند آثار پیشتر به صورت اپیزود به اپیزود خواهم نوشت و در این بخش‌ها به صورت داستانی زندگی‌نامه وی از هندوستان را روایت خواهم کرد و سال‌های فعالیت ایشان در ایران نیز به تصویر کشیده خواهند شد.

/انتهاي متن/

درج نظر