افزایش خودکشی زندانیان زن در انگلیس

آمارهای رسمی در انگلیس نشان می‌دهد که طی ۱۲ ماه گذشته درصد بالایی از آمار مرگ‌ومیر ناشی از خودکشی به زندانیان زن در این کشور اختصاص داشته است.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، در این بررسی آمده است تعداد زنانی که در زندان‌های انگلیس بر اثر خودآزاری و آسیب رساندن به خود جانشان را از دست داده‌اند طی ۱۲ ماه گذشته نسبت به سال قبل رشد ۲۸ درصدی داشته است.

موسسه خیریه “هوارد” که در مسیر اصلاح قوانین کیفری فعالیت دارد، اعلام کرده است: سطح خودآزاری در میان زنان زندانی به شکل وحشتناکی بالاست و لازم است نسبت به وضعیت رفاه و آسایش زنان بازداشتی در این کشور بازبینی شود چرا که سلامت روان و جسم آنان شرایط نگران‌کننده‌ای دارد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، سخنگوی این موسسه همچنین اظهار کرد: با وجود تعداد بالای زنان زندانی و نیازهای جدی آنان نمی‌توان رفاه و امنیت تمامی زندانیان را به طور کامل تامین کرد. به همین دلیل ضرورت دارد رویکردهای مختلفی نسبت به زنان و عدالت کیفری اتخاذ شود. همچنین باید استفاده از راهکارهای جایگزین برای محاکمه را گسترش داد و به جای محکوم کردن زنان به حبس در زندان در همه پرونده‌ها، روی خدمات حمایتی از آنانی که برای خود و دیگران تهدیدی محسوب نمی‌شوند سرمایه‌گذاری کرد.

/انتهای متن/

درج نظر