زمین پارک بانوان جهرم تامین شد

شهردار جهرم از اختصاص قسمتی از پارک ۱۱ هکتاری محمدآباد جهرم به بانوان خبر داد.

0

به گزارش به دخت و به نقل از مهر، سیاوش قزلی ظهر دوشنبه درجمع خبرنگاران از اختصاص قسمتی از پارک ۱۱هکتاری محمد آباد به  بانوان خبرداد وگفت: پارک محمد آباد درسه قسمت  طراحی شده است که قسمت اول فضای عمومی و تجاری ،فرهنگی برای درآمدزایی،قسمت دوم مخصوص خانواده ها وقسمت سوم به بانوان اختصاص داده شده است. 

وی با اشاره به ضرورت ایجاد پارک بانوان و تاکید بر اینکه پارک بانوان مصداق سرمایه‌گذاری برای کانون خانوادهاست، تصریح کرد: تقویت جسم و تحرک بیشتر بانوان، تفریح در فضایی به دور از استرس‌های محیطی، تقویت روحیه شادی و نشاط در زنان بویژه در بین دختران جوان، شادابی و تخلیه انرژی دختران جوان در محیطی امن همراه با آرامش خاطر و به دور از نگاه نامحرمان و کاهش هیجانات جسمی و روحی ازمزایای این پارک است.

شهردار جهرم از تجهیز پارک ها و معابر سطح شهر با اعتبار۳۰میلیارد ریال خبر داد و گفت: از جمله این پارک ها پارک گلستان است که همزمان با شب میلاد امام زمان روشنایی ان تامین شد. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود بودجه اما با استقرار امکانات در پارک کوهسار و پارک لاله مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها فراهم شده است که خانواده ها نیز استقبال خوبی از آن کرده اند .

/انتهای متن/

درج نظر