کمپین «هر زن، یک قهرمان» فعالیت خود را آغاز کرد

رونمایی از پروژه فرهنگی «هر زن، یک قهرمان»، با حضور هنرمندان و حامیان این پروژه برگزار شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، در این مراسم که با حضور هنرمندانی چون نگار جواهریان، رامبد جوان و لاله صبوری و چهره‌های فعال ورزشی و اجتماعی کشور برگزار شد، اشکان خواجه نوری مجری این پروژه گفت: موفقیت چنین پروژه‌ای را به دو شیوه می‌توان سنجید. نخست به شیوه کیفی و دیگری به شیوه کیفی. در شیوه کمی خوشبختانه یکی از خصوصیت‌های رسانه‌های دیجیتال این است که حجم مراجعه و دیده شدن آن قابل اندازه گیری‌ است. از طرف دیگر و از رویکرد کیفی که بر مبنای محتوای ایجاد شده می‌توان میزان موفقیت آن‌ را سنجید. این بخش به دو دلیل حایز اهمیت است، دلیل اول این که عموم مردم جامعه می‌توانند در آن سهیم باشند و دوم این که این پروژه یک گفتگوی یک‌طرفه نیست. گفت و شنود است و فراتر از یک پروژه ادبی محسوب می‌شود.
خواجه نوری با بیان اینکه پروژه «هر زن، یک قهرمان» پروژه‌ای مستقل است، افزود: طبیعتاً از هر موسسه‌ای که در مسیر این پروژه به ما کمک کند استقبال می‌کنیم. البته این بدان معنا نیست که پروژه زیر بار خط‌ کشی‌های نهادی برود. مهم ترین نکته این پروژه آن است که هیچ خط و ربط سیاسی ندارد و کاری تازه به حساب می‌آید. هر سازمانی که بتواند به مسیر ما کمک کند، قطعا برای ما کمک کننده خواهد بود.
«هر زن، یک قهرمان» طرحی است در ستایش زنانی که با پشتکار، فداکاری، ایمان و عشق تاثیری بزرگ بر زندگی خود و اطرافیانشان گذاشته‌اند. زنانی گمنام اما تاثیرگذار بر زندگی تک‌تک ما که فاصله زیادی با قهرمانانی که در رسانه‌ها می‌بینیم دارند.
این طرح تلاش می کند تا با دعوت از تک تک هم وطنان، مردان و زنان، قهرمانان میدان زندگی را بیابیم و قصه زندگی آنها را بشنویم و از آنها بیاموزیم.

/انتهای متن/

درج نظر