رامبدجوان و برگزاری اردوی “والدین و فرزندان”

رامبد جوان گفت: از دستگاه هایی که در زمینه برنامه‌ریزی در حوزه اوقات فراغت فعالیت می‌کنند می‌خواهیم که از ظرفیت‌های انجمن اوقات فراغت به عنوان یکی از بازوهای فکری و و اجرایی خود استفاده کنند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، رییس انجمن اوقات فراغت افزود: این انجمن با وزارت ورزش و جوانان و نهادهای دیگر فعال در حوزه اوقات فراغت تعامل کرده و یا در حال ارایه مشاوره هستیم و یا ایده‌هایمان را مطرح و در جهت بهره‌گیری از امکاناتشان تلاش می‌کنیم، با این حال امیدواریم این همکاری‌ها جدی‌تر شود.

1440064068764_Nadimi-20.jpg

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش و جوانان به اندازه کافی از سمن‌ها حمایت می‌کند، گفت: با نهادهای مختلف فعال در زمینه برگزاری اوقات فراغت مانند شهرداری تهران و وزارت ورزش و جوانان بارها جلسه گذاشته و با آن‌ها مذاکره کرده‌ایم. ایده پردازی شده است و در اتاق فکر یکدیگر حاضر شده‌ایم. با مدیران آن‌ها نیز صحبت کرده‌ایم؛ اما هنوز اتفاق جدی نیفتاده است.

رییس انجمن اوقات فراغت به ذکر مثالی پرداخت و اظهارکرد: قصد داریم اردوهایی را برگزار کنیم مثل اردوهای پدرها و دخترها ،مادرها و پسرها و برنامه‌هایی را برای آن‌ها مانند چادر زدن و آشپزی با هم را داشته باشیم تا فرزندان بیاموزند که می‌توان در کنار اعضای خانواده هم خوش گذراند. هفته گذشته این ایده را با وزارت ورزش و جوانان مطرح کردیم و استقبال کردند ولی هنوز ما و این وزارتخانه قدمی برای اجرای آن برنداشته‌ایم.

جوان در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا معتقدید اوقات فراغت در ایران متولی ندارد، گفت: این حرف به این معنا نیست که هیچ نهادی به اوقات فراغت نمی‌پردازد بلکه نهادی به طور جدی در این زمینه اقدام نمی‌کند. ما حدود 14 سال پیش با دکتراردکانیان- رییس هیات مدیره انجمن اوقات فراغت- آشنا شدیم. آن زمان پرداختن دستگاه‌ها به اوقات فراغت صفر بود. در کل باید شرایطی فراهم شود که شهروندان در معرض اوقات فراغت قرار بگیرند.

/انتهای متن/

درج نظر