5 قطعنامه در نشست APA تصویب شد

نمایندگان پارلمانی مجمع مجالس آسیایی ۵ قطعنامه دیگر در حوزه اجتماعی و فرهنگی تصویب کردند.

0

به گزارش به دخت به نقل از گروه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، در نشست عصر امروز کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی 5 قطعنامه درباره مبارزه علیه فساد، حضور زنان در APA، ترویج گفت‌وگو میان ادیان، قاچاق اشیاء فرهنگی در آسیا و ترانزیت مواد مخدر تصویب شد.

خبرگزاری فارس: 5 قطعنامه در نشست APA تصویب شد

قطعنامه مجالس آسیایی و مبارزه علیه فساد، کمیته ویژه APA، نمایندگان زن در APA، رایزنی در میان ترویج گفت‌وگو میان ادیان و هماهنگی مذاهب دنیا، همکاری‌های حقوقی و قانون‌گذاری در حوزه مبارزه با قاچاق اشیاء فرهنگی در آسیا و در نهایت همکاری‌های مؤثر در مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر در آسیا بررسی و تصویب شد.

لازم به ذکر است که زمان بررسی قطعنامه حمایت و حفظ حقوق مهاجران کار در آسیا، نمایندگان پارلمان‌های تایلند، ترکیه، ایران و پاکستان پیشنهادهایی ارائه کردند که مقرر شد بعد از بررسی این پیشنهادها و بررسی دبیرخانه APA این قطعنامه فردا صبح بررسی و تصویب شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن حسن ابوترابی‌فرد که ریاست نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی را بر عهده داشت با اعلام پایان نشست امروز گفت: فردا (چهارشنبه) 8 اردیبهشت با دستورکار بررسی قطعنامه حمایت و حفظ حقوق مهاجران کار در آسیا تشکیل جلسه خواهیم داد.

/انتهای متن/

درج نظر