بانوان کبدی ایران عازم رقابتهای سالنی و ساحلی آسیا می شوند

نایب رئیس فدراسیون کبدی ایران گفت: امسال پس از مسابقات جوانان آسیا در ارومیه، دو رویداد مهم نیز در رشته های سالنی و ساحلی قهرمانی بزرگسالان آسیا را پیش رو داریم.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، روح بخش شیوایی روز پنجشنبه در حاشیه مسابقه های کبدی جوانان آسیا که با حضور شش تیم آسیایی بانوان در ارومیه در حال برگزاری است، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: پس از این مسابقه ها، تیم بانوان بزرگسالان ایران به رقابتهای قهرمانی آسیا که تیر ماه امسال در کره جنوبی برگزار می شود، اعزام خواهد شد و سپس در بخش ساحلی بانوان نیز رقابتهای آسیایی ویتنام در مهر ماه امسال را در برنامه کاری داریم.

بانوان کبدی ایران عازم رقابتهای سالنی و ساحلی آسیا می شوند
وی اظهار کرد: برگزاری اردوهای آمادگی و تدارکاتی و آماده سازی بانوان کبدی کار ایران برای شرکت در این رویدادهای مهم آسیایی از هم اکنون در برنامه کاری فدراسیون گنجانده شده است.
شیوایی گفت: چهارمین دوره رقابتهای جوانان آسیا به میزبانی ارومیه در سطح کیفی و کمی بالایی پیگیری می شود و زحمات شبانه روزی مسئولان آذربایجان غربی موجب شده با کمترین مشکلات بهترین میزبان باشیم.
وی اظهار کرد: این مسابقه ها بستری فراهم کرده تا بانوان کبدی کار و جوان شش کشور آسیایی دور هم جمع شوند و علاوه بر ایجاد رقابتی سالم و پاک، بر دوستی و مراودات بین کشورها افزوده شود.
شیوایی گفت: یک داور خارجی از عراق و 12 داور بانوی ایرانی در این دوره از رقابتها امر قضاوت و اجرای مسابقه ها را بر عهده دارند و با تمام توان سعی در برگزاری هر چه کیفی این رقابتها را دارند.
به گزارش ایرنا، چهارمین دوره مسابقه های قهرمانی کبدی جوانان مردان و زنان آسیا با حضور شش کشور آسیایی در قالب پنج تیم مردان و شش تیم بانوان طی روزهای 25 تا 28 فروردین ماه در ارومیه برگزار می شود.
تیم ملی کبدی بانوان جوانان ایران تاکنون سه پیروزی مقابل تیم های عراق، پاکستان و افغانستان داشته است و عصر امروز پنجشنبه مقابل سری لانکا به میدان می رود.
در دیگر دیدارهای عصر امروز نیز تیم هند با پاکستان و تیم افغانستان با عراق مسابقه دارد.
روح بخش شیوایی نایب رئیس فدراسیون ایران مهمان ویژه این دیدارها می باشد.
پنج تیم مردان از کشورهای ایران، هندوستان، سریلانکا، عراق و ترکمنستان و شش تیم بانوان از کشورهای پاکستان، افغانستان، ایران، هندوستان، سریلانکا و عراق رقابتهای خود را از صبح روز چهارشنبه به صورت همزمان و جداگانه در دو سالن شش هزار نفری غدیر و سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز کرده اند.
رویا داوودیان، مهسا کرمی، نفیسه حسینی نسب، زینب کرباسی، زهرا کریمی، زهرا آسترکی، فاطمه حسینی، زهرا عباسی، مونا نوروزیان فر، رویا لک علی آبادی، راحله نادری و فاطمه کرمی خاتونبان با هدایت اعظم مقصود لو ترکیب تیم بانوان جوانان ایران را تشکیل می دهند.
زهرا رحیمی نژاد مسئول فنی، ماهرخ دانش و لیلا دوست وندی مربی و منصوره ابوجعفری مربی بدنساز تیم بانوان هستند.

/انتهای متن/

درج نظر