خواستگارم رو چطور بشناسم؟

این بار دکتر شاه محمد پور درباره ی مسائلی مانند شناخت خواستگار، اختلاف با همسر و نا امیدی از اینده ی شغلی پاسخ سوالات کاربران به دخت را داده اند.

0

سوال اول: چطور خواستگارم رو بشناسم؟

با سلام و عرض ادب

دختری 27 ساله هستم به تازگی خواستگاری داشتم البته من هنوز ایشون رو ندیدم و باهاشون صحبت نکردم بلکه موضوع از طریق یکی از اقوام مطرح شده اما تا جایی که از شوهر خواهرم درباره ایشون پرسیدم شرایط شون به من می خوره و از نظر اخلاقی هم تاییدشون می کند. اما دو مورد هست که می خوام حتما خودم ازش بپرسم یکی در مورد اینکه آیا شکاک  و بدبین هست یا نه و دوم در مورد دست و دلباز بودنش اما نمی دونم این سوالات رو در جلسه خواستگاری  چطور مطرح کنم که مطمئن باشم جوابی که میده حقیقت داره. لطفا کمکم کنید.

ممنونم.(رویا از کرج)

 

سلام

لطفا این سوالها رو نپرسید چون قطعا به شما نمی گن شکاک یا خسیس هستن. خود این افراد تشخیص درستی از خودشون ندارن لذا با مراوده و رفت آمد ونظر معتمدین میشه این موضوع رو بررسی کرد.

در پناه خدا باشید.

 

سوال دوم: با شخصیت وابسته ام چه کنم؟

با عرض سلام و خداقوت خدمت شما

اقای دکتر من احساس می کنم آدم به شدت وابسته ای هستم.

می خواستم در مورد وابستگی بدانم.این که واقعا وابستگی چیه و چه علایمی دارد؟

ایا اختلال شخصیتی محسوب میشود؟

برای رهایی ازآن چه باید کرد؟

 منابع مختلفی مراجعه کردم ولی پاسخ های متفاوتی دریافت کردم.

ممنون میشوم اگر کمکم کنید(بهاراز کرج)

 

سلام

وابسته به چه کسی؟ یا چه چیزی؟

اگر به اعضا خانواده خود وابسته هستید و با بودن اونها احساس آرامش و خوشبختی می کنید.

اگر به همسر یا فرزندان خود  وابسته هستید و در کنار اونها بودن را برای خود خوشبختی تعریف می کنید و به انها وابسته هستید خوشا به سعادت شما

باید دید به چه چیزی وابسته هستید تا بعد بتونیم ان را بررسی کنیم لطفا توضیحات بیشتری را برای من بفرستید.

همیشه شاد و موفق باشید.

 

سوال سوم:محل زندگیمان کجا باشد؟

من و همسرم 2 سالی هست با هم عقد کرده ایم زمان عقد همسر بنده از بنده امضا گرفته حق مسکن با ایشان است.پس برای زندگی بنده باید راهی شهر تهران شوم.

خودم در تبریز زندگی می کنم.

در طول این 2 سال هم من گفتم اگر شرایط کاری و زندگی در تهران مهیا نشد نمی توان ریسک کنم و به تهران بیایم و همان طور هم شد. بعد از دو سال همسرم قهر و دعوا که یا باید به تهران بیایی اگه نیای طلاقم بده ، در صورتی که بنده در شهر خودم ماشین ، خونه ، کار و درآمد کافی دارم بدون هیچ دغدغه ای خلاصه همسرم بهانه می کند که فقط در کنار مادرش باشد نه چیز دیگری. به نظر شما بنده چه کار کنم ؟

با تشکر از شما (رضا از تبریز )

 

سلام

از ایشون بخواهید بیاد تبریز و با شما زندگی کنه در عین حال آرام آرام زندگی خودتون رو برای جابجایی به تهران آماده کنید.برای همسرتون در تبریز دلخوشی داشته باشید و از اطرافیانتون بخواید بهش محبت داشته باشند.

خدا یار و یاور شما باشه.

 

سوال چهارم: امید به کار ندارم

با سلام

دختری هستم 22 ساله.

من به خاطر مشکلاتی که در زندگی ام پیش آمد نتوانستم در یک دانشگاه خوب درس بخوانم و وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور شدم.

با تمام سختی های دانشگاه 7 ترمه درسم تموم شد،در یک منطقه محروم بدون هیچ بار علمی چون استاد نداشتیم. از نظر مادی در سطح بالایی نیستیم از اون جایی که این رشته اشباع شده تو ایران. 6ماهه درسم تموم شده امیدی هم به استخدامی ندارم ،به نظر تون برای ارشد سراسری بخوانم ادامه بدهم امید به کار یه ذره بیشتر می شود؟

لطفا کمکم کنید. ممنون(معینی از نیشابور)

 

سلام

تلاش کنید تا در یک دانشگاه خوب ادامه تحصیل بدید ضمنا زبان انگلیسی خودتون رو قوی کنید.

حتما موفق خواهید شد به خواست خدا.

الهی شاد و سلامت باشید.

/انتهای متن/

 

درج نظر