طلاق خیلی بده!

با توجه به آمار چشمگیر طلاق در جامعه متمدن امروزی خودمون که همین هفته قبل گزارشگر سایت بهمون داد و ما رو چهار شاخ کرد، جهت جلوگیری از این امر مذموم چند راه حل به ذهنمون رسید که امیدواریم مقبول به دختی های عزیز واقع بشه.

1

سرویس اجتماعی به دخت/

پیشنهاداول: یک روش برای جلوگیری از طلاق اینه که آقایون و خانم ها اصلا ازدواج نکنن که بخوان طلاق بگیرن . اینو واسه این گفتیم که به ازدواج نفری دو میلیون وام می دن( این اواخر بیشتر هم شده) ولی واسه طلاق وام نمی دن ها!

پیشنهاد دوم: زن و مرد با هم ازدواج کنن، ولی با هم زندگی نکنن ، یعنی هر کدوم توی خونه ی مامان و بابای خودشون بمونن. این طوری چون با هم نیستن و هیچ بهونه ای هم برای سوء تفاهم و عدم تفاهم ندارن درگیری پیش نمیاد و تازه وقتی هم همدیگه رو می بینن خیلی هم صمیمی و گرم با  هم برخورد می کنن.

پیشنهاد سوم:

زن و مرد اختلاف سنی خیلی زیاد با هم داشته باشن مثلا زن 98 ساله با پسر 18 ساله ازدواج کنه یا مرد 105 ساله با دختر 19 ساله. به این ترتیب قبل از این که کارشون به اختلاف بکشه، یکی از دو طرف عمرش رو می ده به دیگری و دیگه طلاقی پیش نمی یاد.

پیشنهاد اساسی:

به سبک آدم های نخستین ازدواج کنن، یعنی برن توی غار زندگی کنن تا به خاطر تورم و مسکن و اجاره خونه نگرانی نداشته باشن و به خاطر چشم و هم چشمی با فامیل در داشتن این و نداشتن اون چشم و چال همدیگه رو در نیارن.

 البته چون تعداد غارهای دنیا کمه و اونایی که هست باید به خاطرش پول داد مثل غار علیصدر و غیره، یه پیشنهاد شدنی تر هست : زن و مرد به سبک آدمخوارها ازدواج کنن. یعنی شب عروسی تمام اقوام زن و مرد رو بخورن. به این ترتیب دیگه کسی نیست که سرک توی زندگیشون بکشه و کار رو به طلاق بکشونه . از اون گذشته یاد و خاطره اقوام عزیز و ایضاً مزه شون، همیشه یاد شون می مونه و زندگی همیشه با طعم اقوام باقی می مونه.

/انتهای متن/

نمایش نظرات (1)