مادري دو كودكش را كشت

پليس منطقه مسكو اعلام كرد كه مادري دو كودك چهار و هفت ساله خود را از طبقه پانزدهم ساختمان محل سكونتشان به پايين پرتاب كرده و كشته است.

2

سرویس خبر به دخت/

گالينا ريابكووا دو پسر چهار و هفت ساله اش را از آپارتمان شان در طبقه هشتم خود به بالكني در طبقه پانزدهم ساختمان برده و سپس آن ها را به پايين پرتاب كرده است. كودكان بي گناه در پي سقوط در دم جان سپرده اند.

اين حادثه كه در شهر دولگوپرودني واقع در منطقه مسكو رخ داد ،موجي از تاسف و احساسات را در روسيه برانگيخته است.

پليس منطقه مسكو با صدور بيانيه اي اعلام كرد كه مادر بي رحم پس از اين جنايت دستگير شده است و تحت آزمايش سلامت رواني قرار خواهد گرفت.

پليس افزوده است: اين زن در جريان نخستين بازجويي اعتراف كرد كه ديگر قادر به تحمل وجود فرزندانش نبوده و مي خواسته آنها را از سر بازكند.

به گفته بازجويان پليس، دو كودك هرگز به مدرسه و مهد كودك نرفته و در خانه نگهداري مي شدند. زن نيز كه قصد طلاق از شوهرش را داشت حتي قبل از ازدواج يك بار دست به خودكشي نافرجامي زده بود.

مرگ دردناك اين دو پسربچه جامعه روسيه را شوكه كرد و پرسش هاي بسياري را در مورد موثر بودن سرويس هاي خدمات اجتماعي و توانايي آنها در حفاظت كودكاني با  والدين بالقوه خطرناك برانگيخته است.

شبكه يك تلويزيون روسيه در گزارشي عنوان كرد كه مادر بي رحم به بچه ها قول داد كه مي توانند از بالكن مرتفع طبقه پانزدهم هواپيماهاي كاغذي شان را به پرواز درآورند و به اين بهانه آنها را از خانه خارج كرد.

به نوشته روزنامه زرد لايف نيوز روسيه، سرگئي پدر كودكان در حالت شوك به سر مي برد و خود را در خانه محبوس كرده است.

 /انتهای متن/

 

نمایش نظرات (2)