برگزاری دومین جشن کمپین سربطری های پلاستیکی در تبریز

بانوی مبتکر کمپین سربطری های پلاستیکی از برگزاری دومین جشن رونمایی از ویلچرهای خریداری شده در این کمپین خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبر آنلاین، سپیده جلالی با اشاره به اینکه کمپین جمع آوری سربطری های پلاستیکی یکساله شده است اظهار داشت: در یک سال گذشته راه های زیادی رفته ایم و خوشبختانه افراد زیادی به حلقه های زنجیر این کمپین اضافه شده اند.

وی با تقدیر از همت هموطنان خیر سراسر کشور گفت: طی این مدت تا جایی که می توانستیم توسعه کیفی و کمی کمپین را در دستور کار خود قرار دادیم.

جلالی در پاسخ به اینکه طی این مدت بزرگترین دستاورد این کمپین چه بوده است یادآور شد: درجایی که هیچ یک از مسئولان و دستگاه های ذیربط برای حمایت از ما گامی برنداشتند، این “ادامه دادن” زیباترین نتیجه ای بود که می توانستیم از این فرایند بگیریم.

بانوی مبتکر کمپین جمع آوری سربطری های پلاستیکی با تاکید بر اینکه این طرح با هدف فرهنگ سازی برای بازیافت زباله های پلاستیکی راه اندازی شده است گفت: سربطری های پلاستیکی تلنگری است برای همه ی اقشار مردم که یک شیء به ظاهر کوچک و بی ارزش پلاستیکی می تواند ضمن بازیافت و کممک به محیط زیست، منشاء تحولات بزرگ در جامعه باشد.

سپیده جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سربطری های جمع آوری شده برای تهیه ویلچر برای معلولان نیازمند به فروش می روند گفت: به همین منظور نیز ساعت 10 صبح روز چهارشنبه طی مراسمی ویژه در تالار اندیشه پارک ائل گلی، جشن رونمایی از ویلچرهای کمپین سربطری های تبریز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: میزان سربطری های جمع آوری شده در سالجاری نسبت به سال قبل 100درصد افزایش یافته است.

جلالی از تمام حامیان کمپین سربطری های تبریز دعوت کرد با حضور در این جشن، حمایت خود را از این طرح زیست محیطی و اجتماعی نشان دهند.

/انتهای متن/

درج نظر