شهادت دختر 14 ساله فلسطینی به ضرب گلوله اسرائیلی‌ها+ عکس

نظامیان اسرائیلی یک دختر 14 ساله فلسطینی را به ضرب گلوله کشتند.

0

به گزارش به دخت به نقل از جبهه جهانی مستضعفین،پرس تی وی به نقل از خبرگزاری معا نوشت، نظامیان اسرائیلی عصر یکشنبه یک دختر ۱۴ ساله فلسطینی را در نزدیکی «گذرگاه ۱۶۰» در نزدیکی حرم ابراهیمی در شهر الخلیل در کرانه باختری اشغالی کشتند.

shahid

به گفته شاهدان عینی، این دختر ۱۴ ساله که با برادر کوچک خود قصد عبور از گذرگاه را داشت، هدف تیراندازی نظامیان اسرائیلی قرار گرفت.

این کودک فلسطینی پس از اصابت گلوله مدتی روی زمین افتاده بود و خونریزی می‌کرد اما نظامیان اسرائیلی از کمک رسانی به این دختر ممانعت به عمل آوردند تا اینکه این کودک فلسطینی جان باخت.

نظامیان اسرائیلی مدعی هستند که این دختر ۱۴ ساله فلسطینی قصد داشت با چاقو به یک نظامی اسرائیلی حمله کند.

با کشته شدن این دختر فلسطینی، شمار تلفات فلسطینیان در روز یکشنبه به چهار نفر رسید. نظامیان اسرائیلی صبح امروز نیز دو جوان ۱۵ ساله فلسطینی را در شهر جنین در نزدیکی نابلس و یک جوان ۱۷ ساله را در نزدیکی گذرگاه مزموریا هدف شلیک مستقیم قرار داده بودند.

از مهر امسال دستکم ۱۷۹ فلسطینی در آن‌ چه انتفاضه سوم نامیده می‌شود، به دست نیروهای اسرائیلی کشته شده‌اند. اقدامات خشونت‌آمیز اسرائیل علیه فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی، ناآرامی‌ها را در این مناطق تشدید کرده است.

درگیری‌های اخیر پس از هجوم شهرک ‌‌نشینان اسرائیلی به مسجد الاقصی در اوایل مهر ماه و اعمال محدودیت برای ورود فلسطینی‌ها به این مسجد آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

/انتهای متن/

درج نظر