انفجار سیگار الکترونیکی در صورت زن جوان! +تصاویر

سیگار الکترونیکی که در صورت یک زن جوان منفجر شد، پلک این زن را شکافت و صورتش را زخم کرد و نزیدک بود باعث کور شدن این زن شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از جام نیـوز، خانم “کیربی شین” 24 ساله اهل سالفورد که به اصطلاح برای ترک سیگار از سیگار الکترونیکی استفاده می کرد دچار حادثه شد.

پلک زن جوان با انفجار سیگار الکترونیکی دچار جراحت جدی شده و دوقسمت شد.زن جوان قصد داشت باتری سیگار را تست کند و مطمئن شود که باتری پر شده است یا نه ، در همان حین به یکباره سیگار منفجر شده و او را به شدت مصدوم کرد.

“کیربی شین” در توصیف حادثه گفت: به خوبی به یاد می آورم که چطور با یک صدا و حرارت شدید تا حد مرگ ترسیدم. به دستانم نگاه کردم که سیاه و سفید شده بود و سوراخی روی انگشت شصتم به وجود آمده بود . هنوز متوجه خونریزی صورتم نبودم تا اینکه بعد از لمس با انگشتانم فهمیدم که بخشی از صورت من دچار پارگی و زخم شده است.


بعد از انفجار سیگار الکترونیکی و زخمی شدن صورت زن جوان ، او را برای درمان به درمانگاه منتقل کردند اما شد جراحت به حدی بود که بلافاصله او برای مداوا به بیمارستان فرستاده شد.

پزشکان برای ترمیم و مداوای چشم او حدود 2 ساعت تلاش کردند. او هم اکنون در شرایط نسبتاً خوبی به سر می برد و آسیب وارد شده به چشم خوشبختانه اختلالی در دید وی ایجاد نکرده است.

/انتهای متن/

درج نظر