مادر شهید عماد مغنیه: هدف فرزندانم نابودی اسراییل و خدمت به فلسطین بود + عکس

مادر شهید عماد مغنیه گفت: مهمترین هدف فرزندانم نابودی رژیم صهیونیستی و خدمت به مردم فلسطین بود.

0

به گزارش به دخت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس‌رضوی، مادر شهید عماد مغنیه پس از حضور در حرم مطهر رضوی به زیارت مرقد مطهر حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) مشرف شد.

ام‌عماد حضور در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) را سبب عزت و افتخار خود عنوان و اظهار داشت: هرکس و از هرکجا پا در این ارض مقدس می‌گذارد، احساس آرامش می‌کند، اینجا مأمن دل‌های رنج‌کشیده و دردمندی است که بهانه‌شان فقط نزدیکی به حضرت رضا(ع) است تا تسکینی بر رنجشان باشد.

وی ادامه داد: بعد از حضرت زینب(س)، حضرت رضا(ع) مظلوم‌ترین انسان عالم است که غریبانه به شهادت رسید؛ ایشان پسندیده خداوند، حضرت رسول خدا(ص) و امامان(ع) در آسمان و به‌روی زمین هستند.

mother-moghnieh 3

ام‌عماد با بیان اینکه برای نخستین‌بار و همزمان با رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شده است، افزود: در این سفر معنوی به‌همراه فرزندم عماد به مشهد سفر کردم که به‌عنوان بهترین خاطره سفر از مشهد می‌توان از آن یاد کرد.

وی در رابطه با ویژگی‌های اخلاقی عماد گفت: او از کودکی دارای وی‍ژگی‌های شخصیتی متفاوت و منحصر به‌فردی بود و همین امر او را از سایر افراد متمایز می‌کرد؛ او مرد عمل بود و همین ویژگی سبب شد تا به این جایگاه و مقام برسد.

 

mother-moghnieh 1

مادر شهید عماد مغنیه با ابراز خوشحالی از اینکه سه فرزند خود را در راه جهاد و مبارزه با کفر تقدیم اسلام کرده است، افزود: شهید عماد از 13سالگی برای جهاد در راه خدا وارد جنگ علیه اسرائیل شد و در این راه علاوه بر تقدیم جان خود، فرزند رشید و برومندش را نیز به پیشگاه الهی هدیه کرد.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف فرزندانم نابودی اسرائیل و همچنین خدمت به مردم مظلوم فلسطین بود که در این راه تلاش‌های بسیاری نیز انجام دادند و همین روحیه و ویژگی اخلاقی نیز رمز موفقیت‌شان در برابر مقابله با ظلم و استکبار جهانی بود.

/انتهای متن/

 
درج نظر