افتتاح موسسه خیریه کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار

موسسه خيريه «نيك سرشت زاهر» با هدف حمایت از کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای زنان سرپرست خانوار افتتاح شد.

0

به گزارش به دخت و به نقل از مهر، مراسم افتتاحیه موسسه خيريه «نيك سرشت زاهر» با حضور آيت الله مرعشی مدير حوزه علميه تهران برگزار شد.

در این مراسم که تعدادی از هنرمندان کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، مهروز هویدا مرعشی عضو هیئت مدیره موسسه خیریه نیک سرشت زاهر گفت: کمک‌های اقتصادی به خانواده‌های زنان سرپرست خانوار، کمک اقتصادی به اشتغال زنان سرپرست خانوار و کمک به وام دهی به زنان سرپرست خانوار و خودسرپرست و بد سرپرست از اهداف برپایی این موسسه است.

وی کمک به آموزش مهارت‌های شغلی و اجرای برنامه‌های آموزشی حرفه ای برای زنان بیکار یا جویای کار سرپرست خانوار به منظور برخورداری آنان از دانش و مهارت‌های جدید و افزایش فرصت‌های شغلی آنان را از دیگر برنامه های موسسه خیریه نیک سرشت زاهر بیان کرد و افزود: ایجاد بنگاه‌های کوچک زودبازده جهت اشتغال زنان سرپرست خانوار با همین منظور در برنامه های این موسسه پیش بینی شده است.

هویدا مرعشی اضافه کرد: کمک به مشاوره‌های اعتقادی، حقوقی، روانشناسی و درمانی زنان سرپرست خانوار و کمک به اسکان موقت زنان سرپرست خانوار در مواقع ضروری و بحرانی در اهداف تاسیس این موسسه دیده شده است.

/انتهای متن/

درج نظر