واکنش جالب ملکه زیبایی تایلند در برابر مادر فقیرش

شفقنا – ملکه زیبایی تایلند، برای نشان دادن عشق خود به مادرش و قدردانی از زحمات وی در طول زندگی اش ، تصویر زیبایی خلق کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از شفقنا، ملکه زیبایی تایلند علی رغم شهرت و آوازه اش به عنوان ملکه زیبایی تایلند، برای بوسیدن پای مادر نظافتچی اش جهت تقدیر و تشکر خم شد بدون اینکه در برابر دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری احساس کند چیزی از ارزشش کاسته است.
” کانیتا واسینگ” ۱۷ ساله ماه گذشته توانست لقب ملکه زیبایی را از آن خود کند. وی هم چنین با رفتار متواضعانه خود مبنی بر بوسیدن پای مادرش توانست توجه افکار عمومی را به خود جلب کند.
وی پس از بازگشت به زادگاهش در حالی که نوار و تاج درخشنده ای برتن داشت در برابر مادرش خم شد و پای وی را بوسید.
گویا وی می خواست با این رفتارخود به مادرش بگوید که وضعیت کنونی خود را مدیون تلاشها و زحمتهای وی است که برای خانواده کشیده تا کانیتا بتواند با حمایت وی به این مقام برسد.
واسینگ به پایگاه اخبار هنری “دراما ویور” گفت : من هرگز از شغل مادرم احساس حقارت نمی کنم و موقعیت کنونی خود را مدیون مادرم هستم زیرا ما شرافتمندانه کسب درآمد می کنیم پس چرا باید خجالت کشید.
این همه ماجرا نبود بلکه روزنامه ها و پایگاههای اجتماعی عکس ملکه زیبایی تایلند را در حال کمک به مادرش در جمع آوری زباله ها نشان می دادند بدون اینکه خجالت بکشد.

ملکه زیبایی تایلند

alalam_635818253670260378_25f_4x3

/انتهای متن/

درج نظر