نسبت به دوره‌های گذشته تیم جوان‌تری داریم

مربی تیم ملی کانوپولوی بانوان شرایط آمادگی این تیم را قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تیم جوانی نسبت به ادوار گذشته آماده کردیم و در حال حاضر از آمادگی خوبی برخورداریم.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، الهه عمرو از برگزاری 9 مرحله اردو در تهران و اصفهان خبر داد و اظهار داشت: در ابتدا اردوهایمان را اوایل تیرماه با 11 قایقران در اصفهان آغاز کردیم و پس از 2 مرحله اردو به تهران آمدیم و 7 مرحله اردو در دریاچه آزادی داشتیم.

وی از انتخاب بهترین نفرات در مراحل پایانی اردو خبر داد و افزود: مرحله به مرحله بهترین‌ها در اردو باقی ماندند و در حال حاضر با 7 قایقران که بهترین و آماده‌ترین نفرات هستند به مسابقات اعزام خواهیم شد.

عمرو با اشاره جوان شدن تیم کانوپولوی بانوان نسبت به دوره های گذشته، تصریح کرد: کانوپولوی بانوان ایران همیشه در صدر قاره آسیا قرار داشته و بانوان ما بهترین بودند. در این دوره با جوانگرایی که در تیم انجام شد نسبت به دوره های قبل جوانان بیشتری جذب شدند و ترکیب تیم از نظر سنی جوان شده و تجربه مسابقاتی کمتری دارند، اما با شرایط تمرینی خوبی که داشتیم بچه‌ها کاملا مهیای حضور در مسابقات هستند.

مربی تیم ملی کانوپولوی بانوان در خصوص رقبای آسیایی تیم ایران عنوان کرد: ژاپن، سنگاپور و چین تایپه تیم‌هایی هستند که همیشه رقیب ما بوده‌اند و با آنها بارها رقابت کردیم. البته سنگاپور از سطح بهتری برخوردار است، اما در این دوره برای اولین بار چین در مسابقات شرکت می‌کند. با توجه به اینکه چین همیشه با برنامه در مسابقات شرکت می‌کند و شناختی از این تیم نداریم کمی برایمان نا آشنا هستند که البته باید در شرایط مسابقه ببینیم شرایط به چه نحوی پیش می رود، اما فکر نمی‌کنم حریف قدری برای ما باشند.

عمرو در پایان تاکید کرد: با توجه به فیلم‌های مسابقات قهرمانی جهان تیم‌ها را ارزیابی کردیم و از شرایط آنها مطلع هستیم. امیدوارم مثل دوره‌های قبل بانوان کانوپولوی ایران بر قله آسیا بدرخشند و همه تلاشمان را خواهیم کرد تا با کسب عنوان قهرمانی از هنگ کنگ برگردیم.

/انتهای متن/

درج نظر