ماجراي مرگ نوجوان 13 ساله در شکنجه‌گاه مادر

خانم ” جسيکا جنسن ” 36 ساله اهل ” کنمر -شمال داکوتا ” در روز جمعه به قتل پسر 13 ساله خود ” ايدان بوسينگهام ” محکوم شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش پليس اين مادر سنگ دل و بي کفايت که در نگهداري و مراقبت از فرزندان خود احمال مي کرد به طوري که براثر گرسنگي و دريغ کردن درمان بيماري از آنها باعث مرگ يکي از آنها شد .

پليس در ادامه افزود: پسر13 ساله او در هنگام مرگ فقط 21 کيلو گرم وزن داشت .

در تحقيقات گسترده تر پليس معلوم شد که ” ايدان ” بي گناه از بيماري گوارشي به مدت چند سال رنج مي برد اما مادر او به سلامتي او توجهي نمي کرد به طوري که در اين باره ” جنسن ” در گزارش خود گفت : هر وقت ” ايدان” غذا مي خورد بلافاصله استفراغ مي کرد و چندين سال با اين مشکل دست و پنجه نرم مي کرد.

ايدان در مارچ 2014 جان باخت .پس از آن با گزارش پزشکان به پليس اين مادر بازداشت و دو کودک ديگر او يک پسر 14 ساله و يک دختر 7 ساله نيز که بدون گذراندن مقاطع تحصيلي و همچنين سوء تغذيه رنج مي بردند براي مراقبت به يک سازمان نگهداري از کودکان انتقال يافتند.

خانم ” جنسن ” در ابتداي متهم شدن در دادگاه گفته مي شد که به 16 سال زنداني محکوم مي شود اما او در آخرين جلسه دادگاه به 25 سال حبس محکوم شد و او پس از شنيدن حکم قاضي گريه کنان درخواست تخفيف مجازات را داشت و گفت: واقعا از اين موضوع متاسف است و از کساني که با مرگ ” ايدان ” قلبشان شکست عذر خواهي مي کنم .

/انتهای متن/

درج نظر