دام گروگانگیر اینترنتی برای دختران جوان

دختر ۲۴ ساله هنگامی که خانه‌اش در شهرستان شیروان را ترک کرد، نمی‌دانست دوست اینترنتی‌اش چه نقشه شومی در سر دارد و او را چهار روز به گروگان می‌گیرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از قدس آنلاین ، 4 مهر امسال دختر 24 ساله با حالتی آشفته و نگران وارد مغازه مرد روستایی شد و از او خواست سریع با پلیس تماس بگیرد. مرد مغازه دار که با مشاهده این صحنه شوکه شده بود، سریع با پلیس تماس گرفت و دقایقی بعد ماموران پلیس گرگان خود را به روستا رساندند.
دختر جوان در حالی که گریه امانش را بریده بود، به ماموران گفت: چهار ماه پیش از طریق شبکه پیام رسان تلگرام با پسر جوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. باهم تلفنی حرف می زدیم تا این که او فریبم داد و به بهانه این که به من علاقه مند شده و قصد ازدواج دارد، از من خواست تصاویر شخصی ام را برایش ارسال کنم تا آن را به خانواده اش نشان دهد. من هم به خاطر اعتمادی که به او داشتم قبول کردم. چند روز بعد او عکس هایم را با فتوشاپ تغییر داد و برایم ارسال کرد. با دیدن این عکس ها شوکه شدم. او تهدید کرد اگر با او قرار حضوری نگذارم عکس ها را در شهر پخش می کند.
ناهید اضافه کرد: من اهل شهرستان شیروان هستم و برای گرفتن عکس هایم مجبور شدم به گرگان بیایم. پسر جوان به بهانه این که عکس هایم در رایانه اش در خانه است، مرا به خانه روستایی برد و در آنجا زندانی کرد. او مرا به مرگ تهدید کرد و خواست با خانواده ام تماس بگیرم و درخواست پول کنم در غیر این صورت مرا خواهد کشت. چون خانواده ام وضع مالی معمولی داشتند از این کار خودداری کردم. بعد از چهار روز شکنجه، امروز وقتی مرد جوان خانه روستایی را ترک کرد، به سختی دست و پایم را باز کردم و توانستم فرار کنم.
ماموران در نخستین گام با استعلام از پلیس آگاهی شیروان، متوجه شدند خانواده ناهید ناپدید شدن دخترشان را گزارش داده اند. آنها در ادامه به خانه روستایی که دختر جوان در آنجا زندانی شده بود، اعزام شده اما ردی از پسر آدم ربا پیدا نکردند. با جستجو در اطراف روستا، متهم سوار بر موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شد. در بازرسی از وی، گوشی تلفن همراهی به دست آمد که علاوه بر تصاویر شاکی، تصاویر دستکاری شده مربوط به دختر دیگری هم در آن ثبت شده بود.
سرهنگ شعبان غربا، فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در این باره گفت: متهم با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد که دختر جوان را در شبکه پیام رسان تلگرام فریب داده و او را در خانه خواهرش که به مسافرت رفته بودند، به گروگان گرفت تا از خانواده او اخاذی کند. اما در رابطه با تصویر دیگری که در گوشی تلفن همراهش وجود داشت، سکوت کرده که تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

/انتهای متن/

درج نظر