برترين زن کارآفرين کشور معرفي مي شود

0

به گزارش به دخت به نقل از ايرنا، رييس ستاد برگزاري همايش و نمايشگاه نقش زنان در توسعه پايدار گفت: حدود يکصد بانوي کارآفرين برتر در 30 گروه کالايي از موسسات مختلف معرفي شده و از ميان آنان، زن کارآفرين سال معرفي مي شود.

سهيلا جلودارزاده افزود: به دليل همزماني برپايي نمايشگاه نقش زنان در توسعه پايدار با هفته ازدواج و سالگرد ازدواج حضرت علي(ع) و فاطمه(س)، شرايطي را فراهم کرده ايم که بانوان از کريدور کارآفريني بازديد و در آنجا شيوه مناسب اشتغال خود را پيدا کنند.
وي با بيان اينکه محصولات بانوان کارآفرين در اين نمايشگاه به فروش مي رسد، گفت : بانوان مي توانند از ميز وزارتخانه هاي کار، ارشاد و…، از خدماتي که براي اشتغال در نظر گرفته شده، استفاده کنند.
جلودارزاده تصريح کرد: براي بانک ها و صندوق هاي قرض الحسنه نيز يک سالن کارآفريني در نظر گرفته ايم که جوانان و زنان سرپرست خانوار مي توانند از مزاياي اين صندوق ها براي دريافت وام مطلع و بهره مند شوند.
وي گفت: دومين نمايشگاه نقش زنان در توسعه پايدار طي روزهاي 24 تا 27 شهريور ماه در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي شود.
جلودارزاده افزود: همايش بين المللي نقش زنان در توسعه پايدار نيز 25 و 26 شهريور ماه با حضور مقامات عالي رتبه کشور و بانوان توانمند و کارآفرين داخلي و خارجي برگزار خواهد شد.

/انتهای متن/

درج نظر