نوزاد ۸۰۰ گرمی در کرج به دنیا آمد

0

رئیس بیمارستان مریم کرج از سلامت کامل نوزاد به دنیا آمده در این بیمارستان با وزن ۸۰۰ گرم خبر داد و گفت: این نوزاد پس از انجام عمل جراحی با سلامت کامل به آغوش گرم خانواده‌اش برگشت.
به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، صلاح الدین دلشاد  در مورد به دنیا آمدن نوزاد 800 گرمی در بیمارستان مریم کرج اظهار داشت: ماه قبل نوزادی در این بیمارستان با وزن 800 گرم به دنیا آمد.

وی افزود: پدر و مادر این نوزاد بعد از 13 سال چشم انتظاری صاحب فرزند شده و این در حالی بود که این نوزاد در ابتدا با وزن کم و مشکلات متعددی مواجه بود.

رئیس بیمارستان مریم با بیان اینکه این نوزاد دارای بیماری مادرزادی نیز بود، گفت: نوزاد بعد از تولد دچار پارگی و سوراخ شدن روده و عفونت داخل شکم بود که اگر به موقع درمان نمی شد این عارضه باعث مرگ نوزاد می شد که بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جراحی نوزاد با تلاش متخصصان با موفقیت انجام شد، افزود: بعد از یک هفته مراقبت نوزاد شروع به خوراک کرده و وزن آن 1.5 کیلوگرم افزایش یافت.

دلشاد با بیان اینکه هم اکنون این نوزاد مشکلی ندارد، گفت: در معاینات انجام شده نوزاد از سلامت کامل برخوردار است که البته تا 6 ماه آینده یک عمل جراحی دیگر باید بر روی وی انجام شود.

/انتهای متن/

درج نظر