انتخاب 14 بانوی بدمینتون‌باز همدانی برای حضور در مسابقات کشوری

0

رئیس هیئت بدمینتون استان همدان گفت: 48 بانوی بدمینتون‌باز استان در رقابت‌های انتخابی بانوان حضور داشتند که در پایان 14 نفر از برترین‌ها برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.
به گزارش به دخت به نقل از فارس، سهو‌الدین حمیدی با اشاره به وضعیت مطلوب بدمینتون استان همدان،‌ اظهار کرد: رشته بدمینتون در استان نسبت به سال‌های گذشته وضعیت مطلوب‌تری داشته و هیئت بدمینتون و مسئولان مربوطه تلاش می‌کنند این ورزش را به جایگاه واقعی خود برسانند.

وی به وجود ورزشکاران نخبه استان در این رشته اشاره کرد و گفت: استان همدان ورزشکاران مستعد بسیاری در این رشته دارد که هیئت بدمینتون با ایجاد مدارس بدمینتون، برگزاری کلاس‌ آموزشی و مسابقات مختلف در سطح استان، سعی بر شناسایی و پرورش این استعداد‌ها دارد.

رئیس هیئت بدمینتون استان همدان بیان کرد: امیر جباری از ورزشکاران با استعداد‌ در هیئت بدمینتون همدان است که امروز شاهد پیشرفت روز افزون این ورزشکار هستیم.

وی خاطر‌نشان کرد: کسب موفقیت‌های چشمگیر این ورزشکار برجسته استان، او را راهی دوره‌های آموزشی در مالزی به همراه سایر ملی‌پوشان کرده است.

حمیدی با بیان اینکه جایگاه این ورزشکار در تیم ملی اثبات شده است، ادامه داد: مبین دهبانی و محمد سرمیلی نیز دو بدمینتون‌باز دیگر استان هستند که به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شدند.

وی یادآور شد: اردوی تیم ملی نونهالان از امروز به مدت پنج روز در استان تهران پیگیری می‌شود که امیدواریم با عملکرد خوب این دو بازیکن شاهد اثبات جایگاه آنان در تیم ملی باشیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان همدان تصریح کرد: بدمینتون همدان در دو بخش آقایان و بانوان در حال پیشرفت است که کسب عناوین متعدد در مسابقات مختلف نشان از رشد بدمینتون استان دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ورزشکاران در سالن حجاب تمرینات خود را پیگیری می‌کنند،‌ افزود: تمرینات همه روزه در دو بخش آقایان و بانوان با حضور مربیان مجرب در حال پیگیری است.

حمیدی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی بانوان استان،‌ بیان کرد: مسابقات با حضور چهار تیم از شهرستان‌های نهاوند،‌ ملایر، اسد‌آباد و همدان برگزار شد.

وی خاطر‌نشان کرد: 48 بانوی بدمینتون‌باز استان در این رقابت‌ها حضور داشتند که در پایان 14 نفر از برترین‌ها برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

رئیس هیئت بدمینتون همدان خاطرنشان کرد: مسابقات نوجوانان و جوانان کشور در بخش بانوان 14 و 16 شهریور‌ماه در سمنان برگزار می‌شود که هیئت بدمینتون استان دو تیم هفت‌نفره را به این رقابت‌ها اعزام خواهد کرد.

وی در پایان یاد‌آور شد: تیم بدمینتون آقایان نیز هفته گذشته در مسابقات رنکینگ کشوری در سنندج حضور یافتند.

/انتهای متن/

درج نظر